Ny her inne:)

Tull@

Flørter med forumet
Heisann
Tenkte jeg skulle presentere meg. Jeg og samboeren har nå vær igjennom 4. prøverørsforsøk, og endelig virker det som vi har klart det. Det har vært et følelsesmessig slit uten like. Satte inn to egg 5. februar.

Selv nå da jeg testet positivt, og første blodprøve var positiv, var ikke alt som det skulle. De syntes Hcg var så lav, så de sjekket igjen 2 dager senere for å se stignignen. Men da hadde den synket litt! Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe håp, og at det muligens var graviditet utenfor livmor.  Jeg brøt sammen og ble kjempelei meg og skuffet...

Jeg ble tett fulgt opp, og var på blodprøver hver 2. dag. Men Hcg bare steg og steg etter den første synkningen. I uke 5 var jeg på UL, og da  så  de en liten svart prikk akurat der den skulle være. Ingenting ble funnet utenfor livmor. Men allikevel sa det det var lite håp...1% sjanse for at dette kom til å gå bra.

Uken etter gikk jeg til nok en UL, og hadde roet meg med at dette var bare noe som måtte ut, for å kunne begynne på nytt igjen, med nytt forsøk.... MEN SÅ!
Legen sa til min store overraskelse at her ser alt veldig bra ut her! I den lille klumpen kunne jeg se et bittelite pulserende hjerte. Tårene sprutet, klarte ikke stoppe. Det var en hærlig overraskelse!!! JEG ER GRAVID!!!!
Er nå 7 uker 5 dager tror jeg....

MEN (det er alltid et ekkelt MEN!) Hcg nivået hadde ikke steget så mye som de hadde håpet på i løpet av en uke, så jeg må tilbake kommende onsdag, for ny UL og ny blodprøve. Håper inderlig jeg får se igjen det lille nurket med et like flott bankende hjerte! Krysser alt for at alt ser bra ut og at hcg har økt som det skal. Blir gal og nervevrak av dette!

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne, håper vi alle forblir i denne terminklubben helt fram til mål.

Klem

så godt at alt var som det skulle være,o gratulerer med den lille arvingen[:)]
vi satser på o holde sammen her til "the bitter end" Velkommen skal du være[:)]

Velkommen til oss!

Det har vært en langt og tøff vei ser jeg.. håper av hele mitt hjerte at det er deres tur nå.

Hilsen en "sliter"

Velkommen hit[:)] Håper spiren klorer seg fast og at du får tilbringe de neste 7 månedene her[;)]

ORIGINAL: ella1

så godt at alt var som det skulle være,o gratulerer med den lille arvingen[:)]
vi satser på o holde sammen her til "the bitter end" Velkommen skal du være[:)]

Så spennende historie da! Krysser alt jeg kan for at babyen har det bra likevel. Lykke til, og hold oss oppdatert :)

For en solskinnshistorie! [:)]

Hei igjen!
VAr på UL idag. Egget mitt må ha festet seg veldig seint, for jeg skulle ha vært 8 uker idag, men ut i fra mål på den lille klumpen, er jeg idag 7 +1. Legen kallte meg ekkorn hihi:) Ekkorn går visst med befruktet egg i magen 1 uke før det fester seg, det skjer sjeldent med mennesker. Jeg er en av de sjaldne da:) Alt så fint ut, klumpen var blitt 11 mm, og hjertet slo fint. Det som uroer meg er lav Hcg, som skulle vært 40000 idag, men var 16000. MEN, har bestemt meg for å kutte ut blodprøver fremover nå, BARE konsentrere meg om det vi SER. Og så lenge alt ser bra ut, er vel det det viktigste:)

ORIGINAL: Selena

Velkommen hit og gratulerer så mye med svangerskapet. Håper du vil trives her. Vi får krysse fingrene at vi alle kommer i mål og det vil vi nok [:D]

Forresten, jeg får ikke til å legge til Ticker som signatur. Har fulgt det som står i "slik legger du til ticker", men når jeg trykker på "oppdater", står det at brukernavn eller mailadresse allerede er i bruk!!! Hva har det med saken og gjøre da, den er jo i bruk av MEG jo!!! Så det går bare ikke, prøver gang på gang, men nei..... Hva gjør jeg feil?

Det er ekstra koselig når dere har vært gjennom så mye. Gratulerer så masse, satser på at du blir her samme med oss helt til oktober[;)].

Sniker fra september

Heisan tull@

Må bare gratulere deg her og.
Ble så glad når jeg leste at spiren hadde klort seg fast (spes etter den følelse messige karusellen du har våre i gjennom den siste tiden)
Masse masse lykke til.

Stor klem fra (Gamlå)[;)]

Back
Topp