Ny her inne

Crayzie

Forelsket i forumet
Marsboerne
Heisann. :) Kan jeg få lov til å henge litt sammen med dere?

Jeg har en gutt på 9 år fra et tidligere forhold og lillebror som er født 26. mars sammen med min nåværende samboer. Jeg bor på Sandnes og er hele 33 år mens samboeren min er bare barnet i forhold med sine 25.

Med eldstemann var jeg medlem på nybaktmamma, men det forumet er visst helt dødt nå. Savner den typen samvær som var der inne, der man kunne dele erfaringer, gleder og problemer. Virker til å være sånn her inne. :)

Jeg har aldri vært på dette forumet før og kommer nok til å bruke litt tid på å sette meg inn i det.
 
Heisann. :) Kan jeg få lov til å henge litt sammen med dere?

Jeg har en gutt på 9 år fra et tidligere forhold og lillebror som er født 26. mars sammen med min nåværende samboer. Jeg bor på Sandnes og er hele 33 år mens samboeren min er bare barnet i forhold med sine 25.

Med eldstemann var jeg medlem på nybaktmamma, men det forumet er visst helt dødt nå. Savner den typen samvær som var der inne, der man kunne dele erfaringer, gleder og problemer. Virker til å være sånn her inne. :)

Jeg har aldri vært på dette forumet før og kommer nok til å bruke litt tid på å sette meg inn i det.

Selvfølgelig kan du henge med oss! Velkommen:)
 
Velkommen.

Bare å kaste seg inn i samtalene :)
 
Hei, og velkommen! Forumet er ikke så veldig vanskelig, man kommer fort inn i det:)
Jeg synes appen er enklest, men da er det også lettest å bli hekta;)
 
Tusen takk for velkomsten. :)
Dagen i dag har gått sånn i et at jeg har ikke hatt sjansen til å se her inne før nå. Middagsgjester og syk baby tar tid.
 
Velkommen
 
Hvor langt tilbake er det forresten "greit" å svare på tidligere tråder?
 
Back
Topp