Ny her inne!

MammaMia:)

Glad i forumet
Tok en test forrige fredag som viste positiv og nå skal vi bli foreldre til enda et lite knøtt, dette blir nr 4 i rekken hvor eldste er 5år, litt av en jobb, men veldig morro da:)
Vi var ikke prøvere men har heller ikke brukt prevansjon siden minste ble født.. Jeg husker ikke når siste mens var men tror det var rundt 25. Feb, skal på tidlig ul på tirsdag så får vel vite hvor langt på vei jeg er da! :) nå som det første sjokket har lagt seg for både meg og mannen ser vi frem til enda et barn og håper dette er en spire som vil holde seg der inne frem til desember:)


Sitter på mobilen
 
Gratulerer så masse med spira :)
 
Hei og velkommen til oss:) Gratulerer så mye med nr 4! :)

♡ desember 2014 ♡
 
Gratulerer så masse! Så gøy med fire :D
 
Takk :) ja det blir morro, tenker at det kan bli litt kaos til tider men med planlegging så går det vel bra :)


Sitter på mobilen
 
Gratulerer og velkommen til oss:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Det hørtes kaotisk ut ja, men Gud så herlig. Velkommen og gratulerer... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
GRATTIS!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer:)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Gratulerer så masse! Det er kos med mange barn =)
 
Gratulerer :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Gratulerer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tok en test forrige fredag som viste positiv og nå skal vi bli foreldre til enda et lite knøtt, dette blir nr 4 i rekken hvor eldste er 5år, litt av en jobb, men veldig morro da:)
Vi var ikke prøvere men har heller ikke brukt prevansjon siden minste ble født.. Jeg husker ikke når siste mens var men tror det var rundt 25. Feb, skal på tidlig ul på tirsdag så får vel vite hvor langt på vei jeg er da! :) nå som det første sjokket har lagt seg for både meg og mannen ser vi frem til enda et barn og håper dette er en spire som vil holde seg der inne frem til desember:)


Sitter på mobilen
Oi ja da får man jo hendene fulle :) men så koselig, og hvor mye glede de har i hverandre da.. Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Back
Topp