Ny her inne :)

MineToJenter <3

Gift med forumet
Da var det på tide å hilse på :)

Er ei jente på 34 som venter barn nummer 3 . Vi gleder oss enormt til å bli foreldre igjen og det er så
spennende å være gravid <3

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne <3

Spennende da :D

Jeg har forresten også en 2010-jente;)

Veldig spennende :)

Rart hvor nytt og annerledes det føles selv om man har gått gravid to ganger før :) Magisk å bære frem ett barn <3

Så herlig :) Det er en fantastisk alder med 3 åringer :) (min er en første juledag gave :) )

Veldig spennende :)

Rart hvor nytt og annerledes det føles selv om man har gått gravid to ganger før :) Magisk å bære frem ett barn <3

Så herlig :) Det er en fantastisk alder med 3 åringer :) (min er en første juledag gave :) )
Ja, det er like magisk selv om man har gjort det før :) 3 år er helt fantastisk :) Mi drev å stupte kråke på turnmatta i kveld og de gangene hun ikke fikk det helt til sa hun "Oj! Det var kjempenesten!";)

Bursdag nesten likt med meg hun da ;) Begynt å tenke på 3-årsdagen? Føler nesten det er første ordentlige bursdagen, jeg. Når de får med seg hva som skjer rundt dem. Var ihvertfall første gangen vi hadde barneselskap :)

Ha ha ha, så utrolig søt :P

De sier og gjør det mest utrolige :) Her en dag da vi spiste middag så hun på meg og sa " mamma , du er tøysejente " so lo hun som bare det og dansa :)

Har ikke startet planlegging enda, men tenker også dette blir første bursdag hvor hun forstår hva det er. Jeg gleder meg :)

Ha ha ha, så utrolig søt :p

De sier og gjør det mest utrolige :) Her en dag da vi spiste middag så hun på meg og sa " mamma , du er tøysejente " so lo hun som bare det og dansa :)

Har ikke startet planlegging enda, men tenker også dette blir første bursdag hvor hun forstår hva det er. Jeg gleder meg :)
Haha :D Ja, her får vi også høre ofte at vi er tøysejenter;) Både jeg og mannen ;) Hihi:) Det hadde vært så utrolig artig å leve en dag i deres hode;D

Bursdag er gøy :D

Ja, det hadde vært festlig :)

Hei! Gratulerer så mye og velkommen til oss :-)

Velkommen:D

Gratulerer med huleboer og velkommen hit :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Back
Topp