Ny her inne!

Siljemor

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er helt fersk innen dette forum greiene, og vet ikke helt hvordan det funker enda. Kan begynne med å presentere meg selv kanskje? Jeg er førstegangsgravid og 25 uker og 4 dager på vei! Er 24 år, og samboer med en på 25. Han er snekker og vi har det siste året holdt på å pusse opp huset vårt i Tønsberg! Vi hadde endelig blitt ferdig innvendig da jeg fant ut at jeg var gravid! Nå er vi snart ferdig utvendig også. Planlegger også ny terrasse iløpet av sommeren. Jeg har termin 30 August, så håper virkelig vi blir ferdig med alt til da!

Er som sagt helt ny her inne, men det var hvertfall litt om meg.. :) Noen andre i tønsberg-området her på samme alder som meg kanskje?:)
 
hei hei.. velkomen inn hit.. er 25 blir 26 bor på vestlandet har termin 1 aug.. driver gård..
 
Hei og velkommen hit :D!
Jeg er 22 år og har en samboer på 26 :) Vi har en gutt på snart 2 år fra før og venter nummer to nå som er ei jente :) Bor på gård i Kongsberg :)
 
Hei:)
Velkommen skal du være:) Og gratulerer med graviditeten

Jeg er 25, venter mitt tredje barn, med termin 22 august. Har tvillingjenter som blir 5 år i juli fra før:)
 
Back
Topp