Ny her inne

Kanskje snart?

Elsker forumet
Heisann, ville bare hilse paa. Er ny her inne, etter oppfordring fra en venninne..Har vaert mye paa dinbaby, men kan vel like gjerne komme hit av og til og..
Vi skal til forsamtale neste uke i haap om aa bli godkjent til ivf.Dette er noe vi kommer til aa gjoere i utlandet (bor i utlandet)
 
Vel det var litt om meg..Hadde vaert kjekt om dere kunne nevnt litt om deres historier ogsaa saa vi kan bli litt bedre kjent..[8|]
 
Har proevd snart ett aar, men skal starte med ivf (lang historie) hoerer vel sikkert mer til paa ass befrukting, men det ser ikke ut til aa vaere saa mye liv der inne..
 
Du da??
 
Hei og velkommen:-) vi skal og i gang med ivf. skal starte opp i april. spennende tid for oss begge:-) ønsker deg masse lykke til[:)]
 
Ønsker deg masse lykke til med IVF jeg!!!
 
Tilhører ikke her lengre, men var fast inventar før!!!
 
Er også ny her men erfaren prøvere. 1,5 år ca. Morsomt uttryck "tvangsex" Villsågjerne. Det har vi også[:)] iblant under hot fra min side....Det skal bli hyggelig å bli kjent med er alle, har vart inne og tjyvlest førr...Lycka till allesammen. unnskyld min svorsk, håper at det går at førstå!
 
Hei og velkommen! Og ja, vilsågjerne, vi er veldig snille her inne, selv om jeg tidvis får noen negative utbrudd...........[;)]
 
Takk jenter..Alle har vi vel negative stunder i blant...Det er jo som en berg og dalbane dette som vi gaar igjennom til tider.. Sikkert ikke alle som skjoenner det om de ikke har vaert borti det selv...
 
Back
Topp