ny her inne eg..hei!!!

3barn..

Andre møte med forumet
No er eg prøver igjenn, hadde MA 1 februar..Det nermer seg det som skulle vært termin, og i dag kom tr,og det skulle den jo ikkje. Mista då eg var 20 veker på vei, hadde stor mage og alle visste det...
Men no prøver eg å sjå framover og gleder meg berre til kvalmen kjem igjenn..
 
hei.det er alltid trist å miste.. jeg var 14 uker på vei,da min døde,og bestemte seg for å komme ut... vi får krysse armer og bein og håpe at det går bra neste gang....  masse klemmer fra meg.....
 
Så trist at du mistet[:(] Det er så vondt når man har gått og gledet seg over en voksende mage og så skjer noe så forferdelig! Sender deg en god klem!
 
Hei
 
Trist å høre at du mistet. Vi mistet vår lille Milli i uke 19 i fjor sommer. Og i stedet for å ha en fem måneder gammel baby har vi nå termin en uke før hennes fødselsdato.
 
Det er veldig rart å være gravid igjen etter å ha mistet, men også utrolig fantastisk. Husk bare på å få ekstra oppfølging når den nye spiren sitter - det kommer du til å trenge.
 
Stor klem fra ei som vet å sette stor pris på vidunderet i magen.
 
Hei, føler så mye med deg. Vi har nettopp mistet i uke 20 og det er helt uvirkelig. Men det skal gå bra med oss neste gang, det fortjener vi[;)]
 
Back
Topp