Monica
Flørter med forumet
Hei alle sammen
jeg er helt ny på denne siden
info om meg:
jeg bor på vestlandet å har bodd her i ca 6 mnd sammen med min forlovede <3
jeg er egentlig fra trøndelag men jeg ville bevege meg litt så valge var enkelt når jeg fant min kjærest at vi flyttet til hannes hjemmeplass
nå mangler jeg å bli kjent med flere her nede å skaffe meg et nettverk
så om du bor i kvinnherad kommune så ikke nøl, ta kontakt (gjelder alle egentlig, trivelig med nye bekjente)
ellers har vi da mistet 2 ganger før den lille bestemte seg for å holde fast så nå er vi i uke 18 å skal på ul neste uke... vi har allerede sett knøtte 2 ganger men er like spennende uansett
Jeg er da forresten 27 år, samboer 34 år... jeg har et barn fra før å det samme har han men ingen bor hjemme mitt barn (jente på 7 år) bor i fosterhjem ( frivillig) å barnet hannes bor hos sin mamma
jeg og sambo har vært sammen i snart 3 år
vil du ha ei som liker å skrive om alt og ingen ting så bare ta kontakt
*smil til verden, å verden smiler tilbake*
jeg er helt ny på denne siden
info om meg:
jeg bor på vestlandet å har bodd her i ca 6 mnd sammen med min forlovede <3
jeg er egentlig fra trøndelag men jeg ville bevege meg litt så valge var enkelt når jeg fant min kjærest at vi flyttet til hannes hjemmeplass
nå mangler jeg å bli kjent med flere her nede å skaffe meg et nettverk
så om du bor i kvinnherad kommune så ikke nøl, ta kontakt (gjelder alle egentlig, trivelig med nye bekjente)
ellers har vi da mistet 2 ganger før den lille bestemte seg for å holde fast så nå er vi i uke 18 å skal på ul neste uke... vi har allerede sett knøtte 2 ganger men er like spennende uansett
Jeg er da forresten 27 år, samboer 34 år... jeg har et barn fra før å det samme har han men ingen bor hjemme mitt barn (jente på 7 år) bor i fosterhjem ( frivillig) å barnet hannes bor hos sin mamma
jeg og sambo har vært sammen i snart 3 år
vil du ha ei som liker å skrive om alt og ingen ting så bare ta kontakt
*smil til verden, å verden smiler tilbake*