ny her:) har et spm:)

Ønsker<3

Elsker forumet
hei:)
lurer på en ting jeg jenter:) har testa negativt nå i noen dager(testa ikke igår) med billigstrimler. har hatt litt brun utflod igår og litt idag.. men tok en test til nå bare for morro siden puppene mine er så vonde(har aldri vondt i puppene når jeg har mensen) den ble svak positiv:) men det jeg lurer på er: jeg tissa rett på testen(står jo på at du skal tisse i et beger, men jeg hadde ingen beger:( har dette noe å si?

Neida,man må ikke det [;)]
Ta en ny test om 2 dager- da HCG fordobler seg hver andre dag!

*masse lykke til* [:D]

Er testen svakt positiv, betyr det mest sannsynlig at du er graivd! For at om testen skal kunne blir positiv, må du har hormonet hcg i kroppen, og da må du være gravid for å produsere det. Men, ta en test til, gjerne en digital og gjerne med ukeindikator, for de lyver ikke ;) Jeg testa på lørdag forrige uke, og fikk en sinnsykt svak strek, så jeg løp å kjød en digital med ukeindikator og den viste gravid og da var jeg sikker :)

Men ta en test til, så finner du ut av det :) Og viser den negativ, er ikke håpet ute. Det kan hende du produserer veldig lite hcg i starten, og må kanskje vente i noen dager med å ta en ny test :)

har bare billigstrimmler liggendes:( men MÅ på apoteke imorgen:) skal kjøpe en digital:)
håper jeg kommer inn hit til dere jenter:) det hadde vært kjempe gøy:) hmm.. kjenner jeg får et lite håp nå, men skal ikke håpe for mye:( har liksom hatt samme håpe kvar mnd nå eter vi startet prøvingen)

Krysser alt for at testen i morgen er positiv [:D] Hvilken pp er du i nå da?

Så kosli da!

Håper virkelig du kommer inn hit!! [:D]

det håper virkli jeg også:) men er jo litt bekymra for jeg har jo hatt brun utflod nå i noen dager:( men syns å huske at jeg hadde det i forrie svangerskap også:)

Vel, jeg har ikke hatt noe svangerskap før, så kan ikke komme med så mye erfaring der. Men jeg vet at min mamma hadde blødninger i mensperiodene i 3mnd både med meg og mine to brødre, men det gikk jo bra :)

Natta natta[:)]

ORIGINAL: rita.

Så kosli da!

Håper virkelig du kommer inn hit!! [:D]

Back
Topp