Ny her! Gravid etter sa i mai.

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Hei!
Da kunne jeg plustelig titte innom her med termin i slutten av mars! Hadde SA i mai, så plutselig er jeg vekke igjen, men lov å håpe.

Bare skikkelig bekymra for jeg tok 2 dose coronavaksinen forrgie onsdag og fikk uventet positiv graviditetstest igår. Ingen anelse om det er innafor med tanke på embryoet. Er det noen fler som har blitt gravid rett etter vaksinen?
 
Hei!
Da kunne jeg plustelig titte innom her med termin i slutten av mars! Hadde SA i mai, så plutselig er jeg vekke igjen, men lov å håpe.

Bare skikkelig bekymra for jeg tok 2 dose coronavaksinen forrgie onsdag og fikk uventet positiv graviditetstest igår. Ingen anelse om det er innafor med tanke på embryoet. Er det noen fler som har blitt gravid rett etter vaksinen?

Vaksine 2.juni eggløsning ca 25.juni så håper og tror jeg er innafor.
MA i februar :(

Ta kontakt med lege om du er usikker, krysser fingrene for deg :love2
 
Hei!
Da kunne jeg plustelig titte innom her med termin i slutten av mars! Hadde SA i mai, så plutselig er jeg vekke igjen, men lov å håpe.

Bare skikkelig bekymra for jeg tok 2 dose coronavaksinen forrgie onsdag og fikk uventet positiv graviditetstest igår. Ingen anelse om det er innafor med tanke på embryoet. Er det noen fler som har blitt gravid rett etter vaksinen?


Hei, og velkommen! Krysser fingre og tær for at du blir værende her hos oss. ❤️ Jeg hadde MA i mai, og har også termin helt i slutten av mars. ❤️
Tok vaksinen dose to noen dager før eggløsning. Tenker at det sikkert går helt fint.. :) ettersom jeg har forstått er selve innholdet i vaksinen ikke lenge i kroppen, men borte etter noen dager (har ikke lest meg godt nok opp til å kunne vite dette 100% sikkert), men dersom du er usikker hadde jeg nevnt det for legen :)
 
Gratulerer så mye! Jeg har også termin helt i slutten av mars, og hadde SA i juni. Håper spiren din holder helt til mål denne gangen ❤️ Vet dessverre ikke noe om vaksinen, men ville drøftet med legen din hvis du er bekymringet!
 
Gratulerer! :D jeg hadde MA 15. Mai, tok vaksinen 28. Mai. Eggløsning 5. Juni. Positiv test 19. Juni. I tillegg lå jeg i narkose i forbindelse med opperasjon 18. Juni. Er nå 8+3 og alt ser bra ut :D sist gang gjorde jeg alt riktig og det gikk galt, nå gjorde jeg alt galt og det ser ut til å gå bra :Heartred
 
Gratulerer!
Krysser fingrene for deg ❤️

Jeg fikk dose 1 av vaksinen dagen før eggløsning, er egentlig ikke bekymret fordi jeg tenker egget ikke hadde festet seg hvis det var noe tull, men skal høre med legen på første kontroll for sikkerhets skyld. Mannen er ganske bekymret :p
 
Back
Topp