ny her, å lurer litt...

LeneM

Andre møte med forumet
hei alle sammen! Ny her jeg... [:-]men nå har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide, det jeg lurer på om noen kan svare meg på er om man kan ha eggløsning uten å ha masse slim?? kan ikke huske at jeg noen gang har hatt noe spesielt mye slim rundt EL.

Hei[:D] Jeg er ikke helt sikker,men tror det varierer fra person til person. Jeg har ikke så veldig mye slim,men om man prøver kjenne på livmor tappen hender det at du får med litt slim på fingrene,det slimet skal være litt annerledes når du har eggløsning[:D]
Kanskje noen andre her som kan gi et bedre svar[;)]

Jeg er heller ingen ekspert, men tror kanskje det varierer veldig fra person til person...

Har fulgt med på om jeg har dette slimet ved EL og forrige månede var jeg bombe sikker på at dette var tida for å bli befruktet.. Sitter og krysser fingrene her på at dette skal være min månede.. Men tenker kanskje for mye på det...

Lykke til med prøvingen![;)]

ikke vet jeg heller, har ikke sjekka dette før nå i det siste...men kan ikke huske at jeg noen gang har noe spesielt mye slim. i følge EL-kalkulatoren her så hadde jeg EL i går, så da er det vel bare å håpe at det gikk fort og greit... hehe

Jeg hadde ikke noe slim, ihvertfall ikke som jeg kjente. Ingen andre symptomer på EL heller. Eneste jeg gikk etter denne perioden var kalkulatoren her på BV

Tror man kan ha EL uten slim, men at man er ekstra fruktbar hvis man har mye EL-slim. Har i allefall lest det her inne tidligere!

Ønsker deg lykke til. Håper det har klaffet for deg!

M

Oj!

Glemte å si velkommen hit! Koselig at du har kommet til oss!

M

EL-slim er jo som strikk. Blankt/gjennomsiktig og en lys gul/brun farge.
Hos meg er den garantert forskjellig i forhold til utfloden,så er lett å merkes når EL er...

Back
Topp