** NY HEMMELIGVENN RUNDE? ** Avstemning!!

Trone skrev:
Ny runde med hemmelig venn?

STEM I VEI FOLKENS!!!!!

Og hold liv i denne tråden!!

( laget tråd etter ønske fra rachelmor)

Steemt:) og synes dette er en strålende ide!

jeg er med!! samme hvem det er til..men stemte på mødrene da ;) litt koslig at vi og får litt oppmerksomhet i en stressende hverdag ;)

jaaa,,, stemte mødrene,,, har lyst på pakke

*Stemt* ;)

(Men då ønsker eg grundig opplæring i korleis eg skal legge til bilder i innlegg) :)

eg og sliter med dette bilde greiene.. men vi har jo en side på facen vi kan bruke og da ;) babyverden på facebook mener eg,,,

Hvis bildegreiene går til helvete så får vi bare legge ut bilder og alt på HF, hehe!!

Jeg sliter også noe inni hampen med bildesystemet!! Argh!!!!!!!!!!!

Count me in!

jaaa :D denne gangen vil jeg være med og :D og jeg stemmer folk gaver til mødrene! hihi.. det har ikke jeg vært med på før.. altså.. kan ta gave til kidsa altså.. jeg er med uansett ;)

E e med. Og spiller ingen trille om kem gaven e tell, men ha jo vært arti å fått en gave til meg. hehe

ooohhh, elsker å kjøpe pakke! Syns det kan være en god blanding eg, altså pakke til både mor og barn

pakke til begge :D hehe.. blanding som ariana skriver 

I'm in, uansett om det blir til liten eller stor eller begge deler. Si ifra hvis det er behov for hjelp til å arrangere det. :)

Var rachelmor som spurte om det kunne bli lagt ut en avstemning, men hvorvidt hun vil ta ansvaret aner jeg ikke. 

Men da vet jeg i alle fall at crazy kan hjelpe til for den som tar ansvar for denne runden og alt rundt det :)

Back
Topp