Ny hær:)

lille mæ

Elsker forumet
hei,hei:)
Æ e litt ny hær..eller på en måte..æ va hær i juni,men d varte kort for æ mista i juli:(etter d har æ ikkje vært hær..
Har flytta netopp,så æ fikk ikkje internett før igår.Har gleda mæ veldi til å komme inn hær å bli kjennt me dåkker,dåkker virke bare såå trivelige[:D][:D]
Litt kort om mæ shøll..Æ e da 21 år å kjæm fra Harstad,men bor i Kristiansand lamme min forlovede:)Æ e 21 uke på vei idag faktisk,å det e d første barne så æ glede mæ veldi:)Va på ultralyd 27 feb,å fannt ut at æ får en liten Sebastian som æ hadde ønska mæ[:D]
et spørsmål..sikkert kjempeteit..men ka e en sladdrevenn?:)
ska prøve å få laga mæ en ticker..har ikkje heeilt skjønnt kordan man gjør d ennu[>:]

Velkommen.
Ticket lager du ved å trykke på en av de ticketen du liker til en av oss her inne. Da kommer du til en side. Der er det bare å følge instuksene. Hvis du vil ha noe selvlaget må du lagre det på MIN PROFIL.
Sladrevenner er en som i hovedsak sladrer om når du har født o.l. Sier ifra når du ikke kan være her inne selv og fortelle hvordan det går. Utveksler gjerne mailadresse og tlf. når det nærmer seg hvis en vil. Noen har også mer kontakt og en venn de kan sladre om alt mulig til under svangerskapet.

Velkommen til oss, gratulerer med lille Sebastian! [:)]

Må bare se om du finn nån ledige. Eller at nån som e bare to kan ta dæ med. Bare lægg ut en tråd du. Å vælkommen hit. Bor i Harstad æ da, men e i fra finnmark.[:D]

Hei!

Når er terminen din? Jeg har termin 1 august(21 + 3) og skal føde i Kristiansand... så da treffes vi kanskje der?

Akkurat nå studerer jeg i Frankrike men kommer hjem til Krs fem uker før fødsel...

svar til T82.så gøy da..da sees vi kanche dær oppe.ska hjem i beg av juni åsså føde dær oppe[:)]

svar til elisa77..
skal hjem til harstad å føde..vi hadde sikkert møttes vist ikke,vi har jo ganske nærme termin[:D]

heia! å velkommen hit[:D]
katti har du termin? huske ikkje i farta om du skreiv d lenger opp[;)]
æ har termin 13 august å får mest sannsynli ei jenta, men dem ville ikkje garantere nokka[:D]

e no i fra tromsø æ å e 23, blir 24 i april, å ska vel føde på unn, e jo ikkje så mange andre sykehus her i tromsø[:D]

æ kan godt være sladdrevenn førr dæ vest du vil[:D] e ikkje sladdrevenn førr nån enda.
men har ei som e sladrevenn førr mæ da, så du ser no sjøl[:D]

svar til [link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=14516]maikaen[/link]
Næj,d e vell ikkje så mye å væle mellom dær oppe,men d e d nu ikje i Harstad heller[;)]men ongen må jo bli født nordlænning...hehe[:D]
ja,gjærne d:)men kordan fungere di sladdrevenn greiern?uff,æ e jo helt grønn på d hær..[&:]

Velkommen hit til oss [:D]

hei, og velkommen hit! jeg er også i fra harstad, og jeg bor her ennå [:)]. jeg er 22 år og fyller 23 i september. jeg har termin 23. august, så er litt etter deg da. hvor i harstad er du ifra da? ikke at det er så stort da [:D]. men jeg er oppvokst på sør- siden, nærmere bestemt stangnes [:)].

Velkommen velkommen, alltid koseli me fler!!![:D]

*susanne*

så gøy da:)lyg litt når æ si at æ e fra harstad,e egentli fra borkeby..men d e lettar å si harstad førr da veit folk kor d e[:)]
kan jo være at vi møtes alikavell..di kjem jo aldri på datoen[:D][:D]
skal hjæm nu i påska..d bli sååå godt:)
e d kaldt dær oppe?

ORIGINAL: lille mæ

så gøy da:)lyg litt når æ si at æ e fra harstad,e egentli fra borkeby..men d e lettar å si harstad førr da veit folk kor d e[:)]
kan jo være at vi møtes alikavell..di kjem jo aldri på datoen[:D][:D]
skal hjæm nu i påska..d bli sååå godt:)
e d kaldt dær oppe?

hehe.. der gikk jeg på vgs. idrettslinja [:)]. været her oppe er ikke til å skryte av.. idag har det vært vått og trist, men er fortsatt litt kaldt... gleder meg bare til sommeren jeg [:)].

velkomen skal du være.

lille mæ:

sladdrevenn e sånn at når du skal på sykehuse pga at fødseln kansje starte osv, så sende du mæ ei mld (vi utveksle msn og/eller mobilnr) så sladdre æ t de andre her inne at no e du på tur t sykehuse å sånt.. eller at du da sende mæ ei oppdaterings mld etter at du har fådd sønnen dokkers, så førtell æ de andre de detaljan du no enn måtte komme m[:D] vekt å sånt, å gjerne kossn d gikk[:D]

nån e veldi flink å sende mld underveis hele greia, mens andre skriv at no drar vi på føden å rien e tett blablabla å ei mld etter at dem har fådd. men d e no forsjell på folk[:D] ekje alle som orke eller klare..

msn å tlf å sånt treng du ikkje å legge ut her. du kan sende mæ ei privat melding (PM) m d på, så e d bare æ som får d[:)]
d gjør du ved å trøkke på ikone der d står PM attme ei snakkebobla nederst på innlegge mitt. der e d åsså bilde av en konvolutt der d står email attme, ei blokk m blyant der d står addr. å ei rød hand der d står block attme..
d ligg under nicket mitt å der d står all info om kor mange innlegg, madlem siden, kor æ e fra å statusn min, pålogga eller ikkje..

blei litt langt d her, men håpe du sjønte ka æ mente[:D] e bare å spørre vest d e nokka[:D] 

*susanne*

d e d einaste æ grue mæ tell..e blitt så bortskjæmt me d fine være hær nede:)vintern varte 1 uka[:D]
ja,sommarn bli fin!!å ikkje minst spennanes[:)]åsså høygravid midt på sommern[8D]

maikaen

men ska æ stille no inn på profilen,sia d ska stå kem som e sladdrevenna?hehe,tar sikkert lang tid før æ lære mæ allt d hær:)

Back
Topp