NY hær

cruella24

Glad i forumet
Hei.....eg er ei jente/dame som er 24 som har termin 19.juni bor forresten i vestfolf fylke..... er eg velkommen hær..

hilsen cruella 24

Velkommen til deg Cruella24! Gratulerer med den lille spiren! Blir en spennende tid dette her! Er det din førtste?

Jeg er 23 (blir 24 før babyen kommer) har termin 1 juni og bor i Stavanger. Har vært litt stille her inne på juniklubben i det siste, men håper det tar seg opp igjen. Du er i hvertfall hjertelig velkommen[:D]

Klem fra meg

Hei angelinn. Jepp blir nok det ja.... ny og spennende tid for meg:) og ja det er vårres første så eg er jo veldi skeptisk og veldi grønn på området.....håper på masse tips å råd på denne sia.....kanskje eg blir bedre opptatert[:)] sånn at eg er klar for nurket vårres kommer te verden[:D] det håper eg åsså.......er jo kjedeli å komme hit åsså ingen er hær da....takker for det

klæm fra cruella

Hallo og velkommen!
Er ikke så ofte her som i begynnelsen av svangerskapet, men titter innom med jevne mellomrom. Var nok mye flittigere da alt var nytt og jeg ikke hadde noen andre å snakke om graviditeten med... Nå vet fler og fler nyheten, og vi begynner å venne oss til tanken på å bli foreldre. Og det er fremdeles SÅÅÅÅÅ spennende!
Velkommen skal du være, hvertfall!

Hei og vælkømmin [:)] registrerte at vi har samme termindato, i hvert fall foreløbig ;) 19.juni [:D] oxo er vi like gamle :) hihi

Hei og velkommen hit og gratulerer med den lille i magen[:D]

Takk tel alle som har ønsket meg velkommen[:)] no føler meg ivertfall velkommen[:D]

hei å velkommen cruella,håper du er snillere en nicket ditt[:D]

håper du vil trives her![:)]

joda er nok snillere enn nicket mitt[:)] bare likte nicket så eg måtte bare bruke det[:D]

hehe ja det var stiligt..[:D]

Gratulerer og velkommen hit cruella24[:D]

Back
Topp