Ny gravididet?

SillyMilly

Forelsket i forumet
Etter MA for 1,5 mnd siden, så lurte jeg jammen meg på om jeg er gravid igjen. Ikke fått mensen, aner ikke når en eventuell EL var. Ser dette ut som skyggestrek?
Jeg har tatt flere tester, de viser ikke en sånn skygge.
Hva tror dere?
IMG_5270.jpeg
IMG_5271.jpeg

Rfsu er trege på streker. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg ser noe, synes bildene var veldig utydelige

Etter MA for 1,5 mnd siden, så lurte jeg jammen meg på om jeg er gravid igjen. Ikke fått mensen, aner ikke når en eventuell EL var. Ser dette ut som skyggestrek?
Jeg har tatt flere tester, de viser ikke en sånn skygge.
Hva tror dere?
Vis vedlegget 429851Vis vedlegget 429852
Jeg har også fått sånne «streker», men det er bare fargestoffet som henger igjen, dessverre. Jeg har tatt en del sånne på jobb, og tatt med meg testen fra toalettet til kontorpulten min for å se, og da har det blitt forstyrrelse i hvordan fargestoffet sprer seg.

Jeg har også fått sånne «streker», men det er bare fargestoffet som henger igjen, dessverre. Jeg har tatt en del sånne på jobb, og tatt med meg testen fra toalettet til kontorpulten min for å se, og da har det blitt forstyrrelse i hvordan fargestoffet sprer seg.
Åå kjedelig. Takk for svar :)

Synes bildene er for uklare , de er ikke svake etter MA ? Har du hatt blenda tester etter aborten ?
Klem :Heartred Vet hvordan du har det .

Back
Topp