Ny! Gravid med tvillinger

Killingene

Glad i forumet
Heisann!
Jeg er gravid 13+5 dager med tvillinger. Har termin 2. februar. (ser banneren viser to dager feil, men men, orket ikke styre mer jeg, de am. teller visst anderledes enn oss?!)
Vi har vært gift i 5 år og er selvsagt super spente, både av hva vi kan forvente oss av en hverdag med tvillinger og hva slags kjønn de er!
Fikk vite på UL forrige uke at vi ventet tvillinger, og vi har ei jente på 2,5 fra før av.
Vi gleder oss masse til killingene våre kommer. På UL trodde de at det var to-eggede.
Grunnen til at jeg dro på UL var at jeg har blodd 1 dag hver uke siste 3 ukene, så jeg var litt skeptisk. Men alt var altså bra, og det var TO!
Overraskelsen var STOR, men det var også gleden!
Besteforeldre og onkler ble nok både sjokka (!!) og stolte de også!
Sjangsen er visst gjennomsnittlig størst på at tvillinger blir født i uke 37, dvs rundt 10. januar. Så jeg kommer nok til å være både her og på januar forumet!

åååå gratulerer sååå mye med twins i magen [:)][:)][:)]
utrolig gøy da[:)] er noen her inne nå som skal ha tvillinger :))
velkommen inn hit forresten :)) kommer til å bli en spennende tid framover ja [;)]

Velkommen[:D]

Min banner viser 4 dager for fort min da[&:]

sånn, brukte en annen da gikk det[:D]

Gratulerer og velkommen hit!![;)][;)][;)][;)][;)]

Gratulerer med tvilinger i magen og velkommen hit! [:D]

ORIGINAL: sirali

Gratulerer med tvilinger i magen og velkommen hit! [:D]
[/quote

Hei og velkommen hit[:)]

Jeg var på ultralyd i forrige uke, da jeg mistenkte at noe var galt. Jeg fikk da den gledelige beskjeden om at alt var bra, og at det var to. De ligger i hver sin fostersekk, men det ble ikke sagt noe om det var en eller toegget. Alle spørsmålene vi hadde duket opp noen timer sener da beskjeden hadde sunket inn. Gleden var stor [:)]

Har ei jente på 2 år og 7 mnd fra før.

Skal på ultralyd i neste uke også. Da får vi kanskje svar på litt spørsmål. Tror liksom ikke at det er helt sant at jeg har to knøtt i magen, så det blir godt å få se det en gang til.

takk for alle hyggelige gratulasjoner [:)]

til go jentas mamma:
ser at vi var på ultralyd av samme grunn og fikk nesten akkurat samme beskjeden. Til meg la jordmoren hånda sin på min å sier "alt ser fint ut, men det er to". Trodde jeg skulle besvime der og da.. NESTEN kommet over sjokket nå [;)] og jeg har ei datter på 2 år og 4 mnd :)

ORIGINAL: Embriks mam

gratulerer så masse med tvillinger i magen.

[:D]

velkommen hitt:)

Jeg ser at det er mange som har sladrevenner. Vet ikke helt hva det innebærer, men kunne det vært aktuelt om vi ble hverandres sladrevenner? Jeg ser at du er en erfaren bruker av siden babyverden Selv har jeg nettopp begynt. Alle råd mottas med takk[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Killingene

til go jentas mamma:
ser at vi var på ultralyd av samme grunn og fikk nesten akkurat samme beskjeden. Til meg la jordmoren hånda sin på min å sier "alt ser fint ut, men det er to". Trodde jeg skulle besvime der og da.. NESTEN kommet over sjokket nå [;)] og jeg har ei datter på 2 år og 4 mnd :)

den tanken slo meg også da jeg leste innlegget ditt, at vi hadde passa som sladrevenner ;)
så det hadde vært koselig [:D]
var endel på babyverden da jeg var gravid med nr.1
man lurer jo alltid på noe !! jeg kommer til å lure på ganske mye denne gangen også for dette med tvillinger er jo noe helt nytt IGJEN:)

ORIGINAL: Go jentas mamma

Jeg ser at det er mange som har sladrevenner. Vet ikke helt hva det innebærer, men kunne det vært aktuelt om vi ble hverandres sladrevenner? Jeg ser at du er en erfaren bruker av siden babyverden Selv har jeg nettopp begynt. Alle råd mottas med takk[:)][:)][:)]

til go jentas mamma:

Ikke sant. Jeg trodde at svangerskap nr 2 skulle være plankekjøring, men her er det en del nye ting å ta hensyn til ja [:)]  Det er utrolig spennende. Vet du hva man gjør som sladrevenner? Det går vel an å skrive direkte til hverandre også?

Ja snakk om, med hun forrige hadde jeg knapt nok ett graviditetssymptom. Nå er jeg kvalm, svimmel, vondt i hode, trøtt, leggkramper... YOU NAME IT! men men alt går, kommer meg jo på jobb alikevel, så man klarer merkelig nok å takle det meste!
tja tror sladrevenner man ofte utveksler tlf eller mail slik at man kan tastes om det plutselig skjer noe. (selv om det forhåpentligvis er en GOD stund til enda). og man kan selvsagt skrive pm (altså direkte) til hverandre :)[;)]

Da sender jeg en mail til deg[:)]

Ja snakk om, med hun forrige hadde jeg knapt nok ett graviditetssymptom. Nå er jeg kvalm, svimmel, vondt i hode, trøtt, leggkramper... YOU NAME IT! men men alt går, kommer meg jo på jobb alikevel, så man klarer merkelig nok å takle det meste!
tja tror sladrevenner man ofte utveksler tlf eller mail slik at man kan tastes om det plutselig skjer noe. (selv om det forhåpentligvis er en GOD stund til enda). og man kan selvsagt skrive pm (altså direkte) til hverandre :)[;)]

Det ble en PM

ORIGINAL: Go jentas mamma

Da sender jeg en mail til deg[:)]

Back
Topp