NY: Gratis pakker til oss gravide

litt-anonym

Forelsket i forumet
Hmm det var en sånn tråd her tidligere. Er den borte?

Edit: NM. Ser hu har bytta terminforum, men du har sikkert alle hu la ut =)
 
.
 
Går det an å klistre denne, så den står på første siden? Så alle finner den med en gang :)
 
Bleiebøtte skal jeg vertfall ha igjen,hehe :)
Og resten kommer jeg nok til å benytte meg godt av,uten tvil :)
 
Nå har jeg fått pakke fra BAM og Goboken! Masse vareprøver fra BAM - helt ok, greit å få testa ut litt forskjellig. Flere bøker fra Goboken, ble faktisk veldig positivt overraska :) Og fulgte med en et søtt hjerte til å henge på vogna... :)

De andre må man være i uke 26 (eller noe rundt der) før man får... Venter i spenning ;)
 


Posi10v skrev:
Går det an å klistre denne, så den står på første siden? Så alle finner den med en gang :)


ligger under våre viktigste tråder :)
 
Alle som bor i Bamble, Porsgrunn, Siljan eller Skien, og som er gravid eller har nyfødt barn, kan få en pakke med 7 BumGenius lommebleier og en rull med rispapir. Bleiene er av god kvalitet og veldig enkle å bruke. I tillegg er det både miljøvennlig og billigere enn engangsbleier. Registrer deg på siden og du vil få tilsendt et gavekort som leveres hos helsesøster som deler ut bleiepakkene. 
 
meld deg på Weledas nyhetsbrev som utgis 4 ganger i året, og motta en  en gratis pakke med ulike pleieprodukter til babyer.
 
jeg prøvde meg på å få ny bleiebøtte, pga av at den andre gikk i stykker, men d fikk jeg ikke neij:(
 


SF100808 skrev:
jeg prøvde meg på å få ny bleiebøtte, pga av at den andre gikk i stykker, men d fikk jeg ikke neij:(


...prøve å bestille i et annet navn? ^^ hvis du har en mann ellernoe?
 
Back
Topp