Ny glukosetest i morgen.

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kan ikke si jeg gleder meg.. Synes det sukkervannet smaker forferdelig. Tror ikke at det blir annet enn gode resultater, men det blir vanskeligere denne gangen å ikke spise før etter testen er ferdig..

Men skal bli godt å få avkreftet eller bekreftet eventuell svangerskapsdiabetes...

Hvorfor må du ta den på nytt??

Lykke til :)

Lykke til. Høres ikke særlig trivelig ut den testen der. Håper du får slipper sv.skaps diabetes.

Jeg må ta testen på nytt for å sjekke at jeg ikke har fått svangerskapsdiabetes. Gikk på diabetesmedisiner på grunn av IVF behandlingen de første 7 ukene av svangerskapet. Det var utgangspunktet for den første testen..

Tror det var nesten 5 dl med sukkervann om jeg ikke husker feil..

Jeg fikk bare en kopp med den blandinga...Men, kan du ikke ta med deg et sugerør og prøve og drikke med det? Kan tenke meg at du da svelger det mer eller mindre rett ned uten at det blander seg for mye i munnen..Æssjjj, blir kvalm bare jeg snakker om det...Men, håper det går greit, lykke til!

3 slike vanlige plastikk krus fikk jeg når jeg tok den.

Ikke noe godt nei.. eg fikk 2 plastkrus med det sukkervannet.. eg fikk sitron oppi og rørte det kjempe godt og det hjalp veldig, smakte det ikke så mye sukker..

Da var testen tatt og resultatet var helt fint, så det var godt å få bekreftet..

Det var bra :) Gikk det greit å ta testen? Eg skal inn til test neste uke, og ser virkelig ikke fram til det.. Skjønner ikke kordan eg skal klare det.. Eg driver fortsatt å spyr hver morgen  og er kjempe kvalm helt til eg får mat.. Så dte skal bli spennende å se :) 

Skinnende Perle skrev:
Da var testen tatt og resultatet var helt fint, så det var godt å få bekreftet..

Samillion skrev:
Det var bra :) Gikk det greit å ta testen? Eg skal inn til test neste uke, og ser virkelig ikke fram til det.. Skjønner ikke kordan eg skal klare det.. Eg driver fortsatt å spyr hver morgen  og er kjempe kvalm helt til eg får mat.. Så dte skal bli spennende å se :) 

Skinnende Perle skrev:

Ja det gikk veldig greit. Var svimmel og ør første halvdel av dagen selv når jeg fikk i meg mat, men var vel litt i kombinasjon med dårlig/lite søvn natt til i går også. Men jeg sliter ikke med kvalme om morgenen. Er jeg kvalm så er det på kvelden..

Back
Topp