Ny glukosebelastning.

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Da sitter jeg her igjen da :(
Så nå får vi se om to uker "uten" sukker hjelper.
Spiste ett stykke med Pavlova på fredag i selskap også har jeg tatt noen biter med 70% sjokolade.

Så da blir det spennende å se :D

Halv 8 åpner de og jeg vil bare bli ferdig så jeg kan spise haha. Er ferdig halv 10 da :)
Så deilig at de åpner så tidlig! Mitt legekontor åpner 8.30, og jeg hadde legetime etterpå så fikk ikke spist før etter kl 11. Var jo helt ødelagt.

Det er fastende. Langtidsen kommer om 45 min haha. Håper jeg får svar i dag. Fikk ikke det sist. Måtte vente en dag. Latterlig

Gode resultater på fastende det der!!

Jeg får ikke vite noe som helst når jeg har tar tatt mine. Men det var jo på et større sykehus da. De tok langtids først og så lenge denne var under er visst nivå så fikk jeg lov tiø å ta selve belastninger..

Nå er du snart ferdig!!

Gode resultater på fastende det der!!

Jeg får ikke vite noe som helst når jeg har tar tatt mine. Men det var jo på et større sykehus da. De tok langtids først og så lenge denne var under er visst nivå så fikk jeg lov tiø å ta selve belastninger..

Nå er du snart ferdig!!
Skal bli godt. Håper dette var siste gangen. Orker ikke dette hver andre uke ihvertfall

Hun kunne ikke sjekke nå c. Så da må jeg vente i spenning til i morgen :(

Da har jeg fått svar og på sykehuset hadde de målt blodsukkeret til 4,7 før og 7,7 etter så det er jo mye bedre enn sist når den endte på 8,9 så da er det bare å fortsette å være flink da :)

Da er det jo godt å se at det du har gjort fungerer :happy:

Back
Topp