Ny glukosebelastning

Usj, det hørtes ennå værre ut! Her på sjukehuset får du ei ferdigblandet flaska fra leverandør, som de har hatt i kjøleskapet (selvom det ikkje føles sånt for det e så tjuktflyttandes at det ikkje blir skikkelig kaldt :() som må drikkas på 5 min, tror det e 3 dl. Masse lykke te allikavel, you can do it! ;)
Den er tyktflytende, ferdigblandet og smaker ugg! Drikkes kald på 10min, men likevel, Blæ!
Takk, sitter å venter nå!

Jepp, konsistensmessig minte det om sirup, bare ikkje sååå tjuktflyttandes, men ein god mellomting mellom brus og sirup?! Eg tenkte, koffer kan de ikkje bare gi ein halv liter cola, e vel lika mye sukker og smake mye bedre?! :p Konsistensen va så tjukk at selvom flaskå va kald så hadde ikkje innholde blitt skikkelig kaldt, om du skjønne?! Merka det va jysla vanskelig å forklara :p Me appelsinsmaken brukte eg long tid å få det ner, heldigvis gjekk det mye bedre me sitron, den bare drylte eg nedpå fortast mulig :p
Osteopaten min sa at de kunne ta blodprøve på fastene, så spiser du en melkesjokolade og venter ett par timer, han mente det hadde samme utslaget :p det gjør ikke denne drikken noe mindre appetittlig kan man vel si :p

Æsj, sleit med den guffa selv i går ikke bare bare å svelge "melis" uten å ha spist noen ting på forhånd!

missunder deg ikke;/ tok den i Uke 29, grusom og ikke minst kjedelig

Krysser fingrene at alt er tipp topp!

Jepp, konsistensmessig minte det om sirup, bare ikkje sååå tjuktflyttandes, men ein god mellomting mellom brus og sirup?! Eg tenkte, koffer kan de ikkje bare gi ein halv liter cola, e vel lika mye sukker og smake mye bedre?! :p Konsistensen va så tjukk at selvom flaskå va kald så hadde ikkje innholde blitt skikkelig kaldt, om du skjønne?! Merka det va jysla vanskelig å forklara :p Me appelsinsmaken brukte eg long tid å få det ner, heldigvis gjekk det mye bedre me sitron, den bare drylte eg nedpå fortast mulig :p
Æsj, det hørtes bare forferdelig ut!:confused: Haha, det hadde vært noe det! Fått en halvliter cola hos legen!:D

Så bra at du er endelig ferdig :). Selv tok jeg min i går og endte opp med sukkersjokk og gikk nesten rett i dørken. Endte opp med at sykepleierne måtte hjelpe meg til et undersøkelsesrom. Men heldigvis så er det raskt over og da slipper vi flere for denne gangen :)

Last edited:
Godt at du er ferdig!

Det er dørgende kjedelig å sitte der kvalm i to timer, men nå er det gjort. Håper de finner ut av hva som gir utslag.

Så bra at du er endelig ferdig :). Selv tok jeg min i går og endte opp med sukkersjokk og gikk nesten rett i dørken. Endte opp med at sykepleierne måtte hjelpe meg til et undersøkelsesrom. Men heldigvis så er det raskt over og da slipper vi flere for denne gangen :)
Huffda, i alle dager! :/ ja heldigvis for det!

Godt at du er ferdig!

Det er dørgende kjedelig å sitte der kvalm i to timer, men nå er det gjort. Håper de finner ut av hva som gir utslag.
Ja, nå gjør jeg bare ikke det flere ganger!!
Er ikke noe gøy, var ikke bare en person som skulle innom til legen mens jeg satt der heller, og på en liten plass hagler det spørsmål, det er litt kjedelig å prate med folk når man er kvalm synes jeg :p

Back
Topp