Ny,gammel bruker.Prøvd lenge...

Nurk_I_Magen

Blir kjent med forumet
Heizann alle sammen.. jeg er ny gammel bruker her... var her litt i begynnelsen
da det ikke var så mange her enda... har vært mye inne på ett annet forum.. men
tenkte jeg skulle prøve meg her inne nå...

Jeg er 21 år og lærling for å bli omsorgsarbeider. Samboeren min er 25 år, og jobber for tiden med å
sette opp og innrede 30 leiligheter.
Vi bor i en akkurat passe stor leilighet, til å få ett lite nurk[:D] men det lar vente på seg!!!
Vi er inne i vår 15 pp nå, uregelmessige menstrasjoner gjør ting vanskelig. Nå i det siste har den ligget på mellom 28-35dager[>:]men men... vil bli utreda, men legen sier nei enda. Sliter med angst å går på medisineer... men jeg har greid meg lenge uten, å skulle jeg bli gravid hadde jeg sluttet tvært. Er ikke det å vente barn godt pågangsmot så vet ikke jeg!!!Trenger ikke medisiner da nei!!!
Men det skjønner ikke ho, 1 og 1/2år er lang prøvetid,å værtfall når man har ønsket seg det siden man var 16 år.
 

Ble langt det har, men godt å få lufta seg litt!!!!!

Vi har også to pusekatter her, en frøken og en herre. Og frøkna venter barn, ser ut som en basketball
her hun vandrer rundt[:D]hehe... er ikke lenge igjen nå nei...

Det var litt fra meg.
 
Hei tusen takk begge to for raske svar!!
 
Ja nå begynner syklusen min å stabilisere seg litt, før kunne det være alt fra 25 dager til 40.
Nå det siste halvåret har det vært mellom 28-35.
 
Ja har vurdert å bytte lege, eller reise til privat gyn. Men bor ikke på ett stort sted, så det
er ikke så mange å velge i her.
 
Hvor mye ville evt en privat gyn koste, å hva vil skje da? er veldig nysgjerrig på dette?
 
 
jeg betalte 500kr for innvendig UL og blodprøver. de bruker innvendig ul for å se etter evt cyster, eller bare sjekke at alt er ok. kan og se eggene dine.... Spennende... Så prater dere litt og tar bodprøver. Ikke noe å grue seg til
 
Hei igjen, takker for flotte svar!!
Skjønner ikke at fastlegen min kunne nekte meg dette. Så nå går jeg forbi henne, og
skal finne ut hvor nærmeste private gyn er. Kjenner det kiler i hele meg, dette blir spennende.
Å har ikke hatt denne følelsen siden jeg startet prøvingen!! Det har virkelig blitt en god stund siden.
Takk igjen for svara!! Det er godt å ha noen å snakke med og spørre om ting.
 
 
Back
Topp