Ny fryseboks!!

Actrine

Forumet er livet
Nå har vi fått ny fryseboks i hus! den gamle var full av muggel etter en periode uten strøm! Smarte meg glemte å sette i kontakten![8|] Nå har vi fått ny.. yey! Skal bli bra å slippe å tenke på hva man skal kjøpe inn av frysevarer! Har et kombiskap fra før av..

Høres deilig ut! Jeg har to frysere jeg, en liten en på spisskammeret her oppe, og en stor en i kjelleren. Gleder meg til vi flytter hvor jeg skal få ny - da skal jeg ikke ha toppmatet hvor alt slenges helt uvilkårlig oppi uten system, og hvor alt må ryddes ut for å få tak i det jeg trenger (som alltid ligger nederst [:@]). Jeg skal ha fryseskap med skuffer - det skal gjøre ting enklere tenker jeg

Så deilig [:D]
Jeg vil gjøre det motsatte av Lenemor jeg da; kvitte meg med fryseskapet og få inn en
med toppåpning [;)] Det er plass til så lite i fryseskapet føler jeg.... Skuffen i bunn er jo
bare halv pga. motoren (?) Men keg ser fullstendig poenget i at det er enklere å holde
oversikten i et skap! Så kanskje vi heller bør se om det finnes et med større plass! [8D]

Back
Topp