ny freia sjokolade

Trillemor82

Forumet er livet
med jordbærbiter i... nam!!! jeg elsket den!! men orket ikke så mye av den da.. men jeg elsker jordbær og sjokolade sammen..

jeg var på butikken i stad, og skulle ha noe så spennende som melk og ost............ sååå gikk jeg forbi denne her.. og tenkte..jeg må jo sprite opp handlekurven litt... nam!! tok den med meg, betalte.. kom hjem og spiste.. da oppdaget jeg at jeg heller kanskje skulle kjøpt litt frukt.. for fruktfatet i stua (som jeg har vært så flink å ha fremme nå, for da spiser jeg så mye mere) begynner å bli tomt... men.......... slo det fort fra meg.. for det er jo tross alt jordbøær i denne sjokoladen... nam!!![:D][:D]

[:)] hmmm den må testet ut, jordbær er digg

Jeg fant den ikke i butikken jeg[:(]

Leita etter den sjokoladen....

jaja

jordbær i sjokolade?  mmmm... skeptisk [>:]

så kjipt at du ikke fant den monicabebe... for den var jammen god.. men......................... litt mektig i grunn.. orket kun to sånne striper der og da..[8D] men.. god ja!!  eller den var ikke mektig.. men det var litt sånn spesiell smak.. sånn god spes smak.. som gjorde at jeg måtte ha litt pause.. men.. nam nam nam

Puncheboller med tutti-frutti-strø derimot, det er sunt, for tutti frutti er jo italiensk for alle frukter [:D] (smakte dessverre ikke så godt som jeg innbildte meg)

ja.. det står at det er frysetørkede jordbær i den!![:D] nam nam...

hehe.. alt med navnet frukt er vel sunt lenemor?? eller har jeg misforstått??? er det derfor jeg kanskje plutselig har lagt meg ut rundt magen?!

ORIGINAL: lenemor

Puncheboller med tutti-frutti-strø derimot, det er sunt, for tutti frutti er jo italiensk for alle frukter [:D] (smakte dessverre ikke så godt som jeg innbildte meg)

Liker ikke punsjboller jeg, så der hadde nok ikke det tutti frutti-strøet hjulpet stort kjenner jeg.

nei... jeg liker visst ikke punsjeboller så godt jeg heller [:)]

Men gi meg SJOKOLADEEEEE i alle former....så er jeg fornøyd.

Eller isbiter....må løpe og hente det nå kjenner jeg!

sjokolade er digg!!! jeg er blitt helt sjokoman jeg... helt håpløst.. og den kulen på magen blir bare større og større..[>:]

Newsflash: Kulen på magen kommer ikke av sjokolade[;)]

ORIGINAL: monicabebe

hva?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??? kødder du?!?!?!?!?!?!?!?! nok en ting jeg ikke har fått med meg!![:'(]

ORIGINAL: Trillemor82

hva?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??? kødder du?!?!?!?!?!?!?!?! nok en ting jeg ikke har fått med meg!![:'(]

Jepp...måtte bare oppdatere deg litt her[:D]

Jepp...måtte bare oppdatere deg litt her[:D]

må stramme opp morten her.. for det er mye han har latt være å fortelle meg kjenner jeg!![:'(]

Jeg stemmer veldig for at handlekurven må sprites opp!!

Men den der jordbær-greia.. .hmmmm[:'(]

jeg vil og ha sjokolade... :(

hva het den da?

den så ut som en vanlig melkesjokolade.. men det stod jordbær på den [8D]

Åååå, nå frista du meg igjen...

Jaja, får trøste meg med kanelbollene

den så ut som en vanlig melkesjokolade.. men det stod jordbær på den [8D]

Åååå, nå frista du meg igjen...

Jaja, får trøste meg med kanelbollene