Ny forvirret prøver, positiv og så negativ

Lillemyprøver

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg og samboeren min har ganske nylig begynt å prøve. Testet negativt 11 DPO, 2 (veldig svake, men med rosa strek) positive i går kveld 12 DPO. Nå i dag med morgen-urin fikk vi 3 negative tester, altså 13 DPO. Er dette mest sannsynlig kjemisk? Skal ha mensen om 2 dager. Vi har brukt tidlig-tester fra Make Sure, og Clearblue ultratidlig i dag + 2 tidligtester. Var så glad i går kveld, og skikkelig skuffet i dag. Forstår ikke helt hvordan det er mulig å få to positive kvelden før, også negative med morgenurin.

Takk for hjelp og erfaringer :Heartred

Kan absolutt være en kjemisk graviditet om de var veldig svake i går, for så å være helt negative i dag. Enten det, eller at det var noe galt med de første testene du tok. Ville allikevel forsøkt å ta en ny test i ettermiddag bare for å være sikker. Morgenurin er det verste å teste med :/

Kan absolutt være en kjemisk graviditet om de var veldig svake i går, for så å være helt negative i dag. Enten det, eller at det var noe galt med de første testene du tok. Ville allikevel forsøkt å ta en ny test i ettermiddag bare for å være sikker. Morgenurin er det verste å teste med :/
Men jeg testet fra samme pakke. Kan det være at jeg er gravid, men at de gir forskjellig fordi jeg tester før mensen? Eller er det bare ønsketenking..?:/

Høres dessverre ut som kjemisk. Men for å være helt sikker. Test om to dager.

Er det av samme pakke, skal det mye til for at testen er feil.

Men jeg testet fra samme pakke. Kan det være at jeg er gravid, men at de gir forskjellig fordi jeg tester før mensen? Eller er det bare ønsketenking..?:/
Nei, det skal ikke ha noe å si. Det er helt vanlig å få positiv test før ventet mens, faktisk helt opp til 6 dager før. Har selv fått positiv test 8 DPO i 6 av 7 svangerskap. Altså 6 dager før ventet mens.

Uff, så kjedelig. Test igjen for å være sikker, i løpet av dagen eventuelt i morgen. Kjemisk graviditet er dessverre veldig vanlig, men det betyr ikke at det ikke gjør vondt når man har rukket å se en positiv test og begynt å håpe. Lykke til :Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp