Ny forskning

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tror selv og at skrikekurer ikke bærer mye godt med seg! Emmeth kan få lov til og sutre, men når det slår over i gråt plukkes han straks opp!

Tror selv og at skrikekurer ikke bærer mye godt med seg! Emmeth kan få lov til og sutre, men når det slår over i gråt plukkes han straks opp!

Det bærer nok ikke noe godt med seg, og er jo egentlig ganske naturstridig. Det er forsåvidt det å skulle forlate babyen i det hele tatt.
Hvis man tenker laaangt tilbake i tid var det helt umulig å skulle gå fra babyen, pga rovdyr osv, og babyene ble båret hele tiden.

Ja, noen familiemedlemmer mener jeg skjemmer han bort, men det får de bare mene;) Han skal ikke ligge og gråte seg selv i søvn. Sambo går rundt m han på kvelden til han sovner også blir han lagt i senga si. Når han våkner igjen rundt 01.00-02.00 som regel legger jeg han opp i senga mi. Han får pupp og vi begge sover videre:) Trygghet er alfa omega!

Det er sikkert forskjellig hva folk mener er trygghet osv, men vi tenker også slik.
=)

Ja, jeg koser meg veldig m det:) Og liker det sånn:) Folk får gjøre som de mener er best og det samme gjør jeg:)

Jeg er enig:)Svigerfar mener jg gjør henne bortskjemt, mn det får han bare mene.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg er enig:)Svigerfar mener jg gjør henne bortskjemt, mn det får han bare mene.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, pappa mener likedan her, men det bryr jeg meg fint lite om. De er bare små en gang:)

Back
Topp