Hei!
Noen som har fått med seg de nyeste resultatene av hg-forskningen?
De mener at de har funnet ut årsaken til at noen blir så ekstremt dårlige i svangerskapet og mener det kan enten dempe eller fjerne symptomene helt dersom man tar en form for diabetesmedisin i forkant av svangerskapet.
Kilder:
www.forskning.no
www4.uib.no
Noen som er rammet av HG som har snakket med dette hos legen sin??
Noen som har fått med seg de nyeste resultatene av hg-forskningen?

De mener at de har funnet ut årsaken til at noen blir så ekstremt dårlige i svangerskapet og mener det kan enten dempe eller fjerne symptomene helt dersom man tar en form for diabetesmedisin i forkant av svangerskapet.
Kilder:
Ny studie bekrefter: Dette hormonet er årsaken til svangerskapskvalme
– Det er store forhåpninger om at vi nå vil finne en kur, sier en av forskerne bak studien.
UiB-forsker har funnet årsaken til alvorlig svangerskapskvalme
En fersk studie slår fast at årsaken til alvorlig svangerskapskvalme skyldes et hormon som produseres i morkaken. – Vi tror en kur vil være mulig, sier UiB-forsker.
Noen som er rammet av HG som har snakket med dette hos legen sin??


Han har gjort endringer i livsstil da, og begynt å ta div kosttilskudd i håp om at det skal hjelpe.