Ny foreløpig termin

MammaIda

Betatt av forumet
Så var første møte med jordmor gjort :) Ei superhyggelig dame som jeg gleder meg til å se igjen om noen uker :)

Pga uregelmessige blødninger etter forrige graviditet (tom fostersekk, aborterte i slutten av juli), er det litt vanskelig å sette termindato. Selv har jeg regnet fra antatt unnfangelsesdato, jm regner fra første dag i siste blødning. Så foreløpig er termin flyttet fra 9.juni til 1.juni :)

Nå er det bare 1 time til første UL. Er såååå spent, og krysser alt jeg har for at det er liv der inne <3

Lykke til :D

Da er vi hjemme etter en helt fantastisk opplevelse!!! Hjertet slo som bare det, og alt så ut som det skulle, i følge jm. Jeg er så lettet, men samtidig helt uforstående, hehe.. Fatter ikke at dette er et bilde fra min mage. Av mitt barn.. Oi oi oi, fremtiden ser lys ut <3 Ny termin er 2.juni, altså er jeg 8+3 :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1445538507.166278.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1445538507.166278.jpg
    79,4 KB · Visninger: 37
Gratulerer! :) Er det hodet til høyre og noen armer og ben som stikker ut? Og hva ble CRL målt til?

Da er vi hjemme etter en helt fantastisk opplevelse!!! Hjertet slo som bare det, og alt så ut som det skulle, i følge jm. Jeg er så lettet, men samtidig helt uforstående, hehe.. Fatter ikke at dette er et bilde fra min mage. Av mitt barn.. Oi oi oi, fremtiden ser lys ut <3 Ny termin er 2.juni, altså er jeg 8+3 :)
Fantastisk! Gratulerer!
(Reka di ligner på to mennesker på en snøscooter! (Den kjører mot venstre og har en ball foran seg :p))

Gratulerer! :) Er det hodet til høyre og noen armer og ben som stikker ut? Og hva ble CRL målt til?
Fantastisk! Gratulerer!
(Reka di ligner på to mennesker på en snøscooter! (Den kjører mot venstre og har en ball foran seg :p))
Så gøy! Gratulerer!! :)

Jeg så det samme som Katinka her, og lurte på det samme :)

Tusen takk <3

Plommesekken til venstre og hodet til høyre :) En arm/hånd midt på :) CRL målt til 16 :)

Kålormen: haha, jeg ser det nå når du skrev det :D

Back
Topp