ny favoritt...

Annask

Gift med forumet
Haakon kommer snikende opp på fanget, setter seg godt i armkroken og forlanger å drikke mamma/pappas kaffe..hihi
det er nemlig kjempe godt syntes min lille kaffelars.....

får bare ett par små slurker da for det er vel ikke kjempe bra med koffein for de små???

så godt å høra at det ikke er farlig for disse små da..

ja han storkoser seg når han kan sitte på fanget å få halv lunken kaffe ..raringen...

ORIGINAL: Lisa..

Ha ha, goiingen Haakon!!
Andreas også er en kaffeslave,kanskje gutta skulle møtes på kafe og ta en kaffe?

slett ingen dum ide...hihi

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: Annask

ORIGINAL: Lisa..

Ha ha, goiingen Haakon!!
Andreas også er en kaffeslave,kanskje gutta skulle møtes på kafe og ta en kaffe?

slett ingen dum ide...hihi

Da sender jeg med lillemann her også da! Date for de tre gutta...... [;)]
det hadde jo bare vært sååå kult da nesing.... syntes jeg ser dem der de sitter i hver sin høye barnestol med hver sin kopp ( gjerne takeAwaykopp) og skravler....

Ser ikke vitsen med å gi barna kaffeslurker jeg.....
men nå drikker ikke jeg kaffe selv så jeg har ikke det problemet med att hun står å vil ha heller da.

He he, lillegutt kaller kaffe for kakao. Han har fått smake og han liker det, men vi gir han ikke akkurat mye. [:D]

LMM: er enig i det, men det er jo ikke akkurat daglig det er snakk om tror jeg. Jeg holder kaffen min for meg selv, men nekter ikke Gusten en slurk om han absolutt vil ha. [;)]
er jo absolutt ikke daglig og toppen 3 bittesmå slurker....

syntes det er flott at de vil smake på og liker nye ting jeg da....

de får alltid smake og jeg oppfordrer dem til det,( ikke akuratt oppfordret til å smake kaffe da )

ORIGINAL: Annask

LMM: er enig i det, men det er jo ikke akkurat daglig det er snakk om tror jeg. Jeg holder kaffen min for meg selv, men nekter ikke Gusten en slurk om han absolutt vil ha. [;)]
er jo absolutt ikke daglig og toppen 3 bittesmå slurker....

syntes det er flott at de vil smake på og liker nye ting jeg da....

de får alltid smake og jeg oppfordrer dem til det
,( ikke akuratt oppfordret til å smake kaffe da )

Det er jeg helt enig i!
Kine vil også smake på alt og liker så å si alt! men jeg mener også att noe er KUN forbeholdt voksne og ikke barn. Og med det mener jeg att det går ann å si nei til enkelte ting og barna lærer seg att det er ikke alt dem kan få.
Så nemlig ei på en kaffe her en dag som hadde en jente på ca 1,5år. Mamman drakk kaffe og litla ville smake. Helt ok det, men når mammaen tok halve koppen sin å slo oppi drikkekoppen til jenta så satte jeg bare å måpa!
synes IKKE kaffe er noe barnedrikk jeg da.

Nesing, joda vi er helt enig! det vet jeg [;)]
ikke missforstå meg dere andre, jeg bryr meg ikke om noen smaker på ditt og datt, men det er snakk om mengder , slik som henne på kafeen. [:)]

å godteri hadde jeg ALDRI klart å holde Kine unna siden storebror har det om lørdagen.
Men igjen,- det er mengdene som har betydning! [;)]

Back
Topp