ny escape?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
[:)]

jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode

fant ut koden som skal være under lampen,sengen forsvant og nå er jeg fast

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode

Det jeg har gjort også...vet ikke hva jeg skal med kjemi settet heller [8D]

fant en kopp og satt i vann

den her er skikkelig vannskelig [:@]

ORIGINAL: Moonstar

Hvor fant du koppen?
nede i vasken

ORIGINAL: Sanka

Ok, ordnet vasken, fyllt på kaffekoppen, ledning, byttet på pærer og åpna en skuff med en nøkkel, fått på lyset og funnet koden og nå er senga inni veggen. [:)]
kommet like langt[8D]

fant en snømann under ene kommoden. men den legger seg nede og kan ikke brukes

Fant koden til skapet under vasken og fått en hammer [:D]
hvor fant du koden??=)

Er det bare jeg som er helt dum her, men hvordan fikser man vasken og får vann i koppen? [&o][8D]

Er det flere som er begynt å plante det magiske treet?
magisk tre? hehe. Du må finne den greia til å sette på vasken forst, den knotten man vrir vettu. hehe

Legg merke til den gule linja på datan er akkurat like lang som den gule i det kjemisettet, gjør du det samme med de andre fargene får du frem tallet du skal ha

Fant koden til skapet under vasken og fått en hammer [:D]
hvor fant du koden??=)
På datan [8D] 
Hvit skrift:

Legg merke til den gule linja på datan er akkurat like lang som den gule i det kjemisettet, gjør du det samme med de andre fargene får du frem tallet du skal ha [:D]
Ahaaa ikke dum du[;)]

Er det bare jeg som er helt dum her, men hvordan fikser man vasken og får vann i koppen? [&o][8D]

magisk tre? hehe. Du må finne den greia til å sette på vasken forst, den knotten man vrir vettu. hehe

Ja, når man får åpnet den skapdøren på den brune kommoden, så er det der inni. [;)] 
Hmm.. Hvor er den knotten, da? [8|]
Ehh det var det ja hehe. jeg husker ikke. Håper noen andre husker[:)]

Ja, når man får åpnet den skapdøren på den brune kommoden, så er det der inni. [;)] 

Hvor er nøkkelen da?[:D]

da har jeg begynt å plante det treet:)

ORIGINAL: Rebecca85

du må først finne hammeren i kode-skapet, og slå oppå der gulvet er litt ødelagt ved sengen

Hvor er nøkkelen da?[:D]

Back
Topp