Ny eller brukt bil?

Ny er sikkert kjekt, men dyrt.

Våre biler har vært brukt-importert. Den første var tre mnd, den andre knapt et år. Da er bilen "ny", men hakket mer overkommelig å kjøpe.
Dyrt er det uansett, og et rent tapsprosjekt.

Kjøper brukt. Men ikke gammel brukt. Min siste bil er 3 år gammel. Helt perfekt alder og prisen var god kontra nypris.

Ny/brukt kjøper vi.... Har som regel alltid kjøpt demobil eller bil brukt som utleie fra forhandleren... Da slipper vi det ekstreme tapet når en nybil treffer asfalten men har alikevel alle fordeler :)

Bilene vi har kjøot har alltid hatt under 10000km :)

Drømmer om å kjøpe ny bil, men har ikke økonomi til det.

Vi har ikke rå til ny bil så her blir det brukt :-) har aldri vært misfornøyd med det iallafall :-)

Helt ny er uaktuelt pga prisen, men syns en ca 3 år gammel bil er det lureste kjøpet. Akkurat nå prioriterer vi hus foran bil, så har 2 "gamle" biler og kommer nok til å ha det noen år til..

Vi hadde nok aldri kjøpt helt ny bil siden den ikke er verdt det. Men og kjøpe en bil som er 2-3 år kunne vi nok ha gjort om økonomien var der!

Foretrekker brukt. De tapet seg ikke i verdig. Kjenner noen som kjøpte ny bil samtidig som jeg kjøpte min brukt. De har mer problemer med sin bil enn der jeg har med min. Synes de er på verksted hele tiden. Også slapp jeg lån

Ny! Vi har både en ny og en brukt. Myyye lettere om det skulle være ett problem med den nye feks.

Hadde vært kult å eid en splitter ny bil, men økonomien mener at vi klarer oss med brukte biler ;)

Brukt pga har faktisk ikke mulighet til å kjøpe helt ny pga pris.

Back
Topp