Var på infomøte i dag og hadde ekkel tr-ul (gikk greit da....) og fikk satt noen datoer fremover for videre behandling. Etter ul snakket vi litt om den overstimuleringen jeg hadde under første aih, og sammen med det han så på ul i dag satte legen ny diagnose på meg - pco! Har ikke hørt det før fra noen andre leger, så synes det var litt rart at jeg fikk den først nå.... Men han mente at det ikke hadde noe å si, at det var som å dele folk inn i de som har blå og brune øyne. Men han sa også videre at jeg var en litt vanskelig nøtt når det gjelder medisinering, fordi jeg er så lett å stimulere - og derfor lett å overstimulere. Så han satte meg på svak dose (100 ie) i første omgang, også håper vi at det er nok.....
I tillegg fikk vi omvisning på klinikken, og nyskjerrige meg spurte om jeg ikke kunne få se tankene med fryste egg, og det fikk jeg[:D] Så kanskje jeg fikk en titt på noen av deres fremtidige barn[;)]
Ellers var det egentlig et veldig hyggelig møte, både med superflink lege og sykepleier, og vi fikk hele tiden beskjed om vi var så spreke, slanke og unge at dette måtte jo bare gå bra[:)] Både jeg og sambo gikk derfra med skikkelig god selvfølelse[:D]
I tillegg fikk vi omvisning på klinikken, og nyskjerrige meg spurte om jeg ikke kunne få se tankene med fryste egg, og det fikk jeg[:D] Så kanskje jeg fikk en titt på noen av deres fremtidige barn[;)]
Ellers var det egentlig et veldig hyggelig møte, både med superflink lege og sykepleier, og vi fikk hele tiden beskjed om vi var så spreke, slanke og unge at dette måtte jo bare gå bra[:)] Både jeg og sambo gikk derfra med skikkelig god selvfølelse[:D]