Ny dag

jc

Gift med forumet
nye muligheter :-)

Men kjenner at nå er jeg faktisk lei:cool: Hadde faktisk lyst å føde i dag jeg...
Kjenner mer kynnere i dag og veldig nedpress, men lillebror kommer sikkert ikke ennå! Tror han har ombestemt seg, nå som jeg faktisk ikke har panikk for fødselen...

nye muligheter :)

Men kjenner at nå er jeg faktisk lei:cool: Hadde faktisk lyst å føde i dag jeg...
Kjenner mer kynnere i dag og veldig nedpress, men lillebror kommer sikkert ikke ennå! Tror han har ombestemt seg, nå som jeg faktisk ikke har panikk for fødselen...

Samma opplegget her også. Masse kynnere som er litt vonde (sikkert fordi de strekker overalt) og nedpress, men har han tenkt seg ut, neheeeida! D er kaldt ute så han har sikkert funnet ut at d er varmt og godt inni magen istedet :p Men han an godt komme ut nå, gleder meg til å kunne snu meg i senga uten at det blir vond i bekkenet. I natt har jeg sovet dårlig, hatt vondt i bekken, hofter og rygg. Får høre hva jordmor sier i dag, ny time der i dag :) Men han komer nok snart, kanskje til helga ;)

Sender dere det fødestøvet jeg ikke fikk bruk for :p håper fødselen deres starter nå snart!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er nok din tur snart. :) Jeg har lyst å føde på termin i morgen, men det er vel den minst sannsynlige dagen..;)
Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Skjønner godt du er lei, det har du jammen lov til! Synes du virker så tålmodig og rolig, eg er veldig imponert for en ro du har :) Eg tror han kommer snart, tenk bare tre dager igjen så er ting hvertfall i gang =)

Eg har roet meg litt ned, var kjempe lei og "sint" for at han ikke kom, hadde trodd han skulle komme i helgen siden eg bare gikk noen dager over med Sander, men har eg gitt opp =P Skal på kontroll på torsdag og tar det derifra. Prøver å ikke få opp håpet når de vonde kynnerene kommer, skal gå en tur og få litt frisk luft og tenke på noe annet en liten stund :) Tror ordet fødsel går gjennom hodet hvert minutt av dagen altså! :P

Huff, no er det virkelig din tur snart!! Syns det er fleire som er supertolmodige her eg :)
Eg har ei veke igjen til termin i dag, og viss det skal vera så vondt som no, og eg i tillegg må gå mange dagar på overtid, så skal eg lova at ikkje er like tolmodig!!!

Har faktisk hatt noen tak nå, måtte finne fram rietelleren. Men de er ikke regelmessig... 9 - 20 min mellom. Spent på om de tar seg opp iløpet av dagen/kvelden.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg vil også føde, men jeg har dårlig tro for at det kommer til å skje noe snart.. Skal på overtidskontroll på torsdag, så får vi høre hva de sier..

Jeg kjenner jeg blir skikkelig utålmodig når jeg leser om alle som har fått sine små skatter her inne! Jeg har enda 12 dager til termin, så har nok en del venting foran meg enda, men er sååå klar for å få babyen min! Meeen, fint lite tegn på fødsel foreløpig :( kynnere og nedpress har jeg hatt i mange uker, så det hjelper liksom ikke, jeg vil ha rier! :P

Back
Topp