Ny dag og nye muligheter - fredag!

Miss Independent

Elsker forumet
Og så er det helg!!! :D

Har alle hatt en fin natt?

Natten gikk helt greit her bortsett fra at jeg ikke fikk til å sove i 05 tiden :eek:
Så jeg har vært våken siden.

I dag skal storebroren får lov til å være hjemme. Da tror jeg vi skal bake til ute-dag imorgen.
Etter mannen er ferdig på jobb (halv dag) så er det Ikea tur og litt shopping :)
Etter det er det hos svoger og familien hans. Det var den dagen :p

Hva står på planen hos dere da?

Ha en fin dag! :)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Har hatt en grei natt. Daniel var ikke trøtt i går kveld rundt leggetid, og ikke sulten heller.. så jeg fikk ikke ammet han i søvn som jeg pleier. Han fikk ligge i senga med meg og så holdt jeg en hånd på magen/brystet hans og da lukket han øynene og holdt hendene sine på hånden min og sovnet!! Hadde aldri trodd det skulle fungere.. nå må jeg bare finne en måte å få det til på i hans egen seng :P
Ellers var vi oppe for amming 3 ganger mellom 22.30 og 07.30. Ikke ille det synes jeg. Jeg hadde også litt problemer med å sovne igjen etter den midterste ammingen der. Og passet fint, for etter en stund kom storebror inn også. Så jeg fikk fulgt han på do og lagt han igjen, og da klarte jeg å sovne.

GOd formiddag!
Har hatt en stor porsjon unødvendig stress på morgenkvisten her og det gjør meg skikkelig irritert!
Men det ordnet seg, og midt opp i det hele var mamma snill og kom for å levere T i bhg - 22 minus her igjen!!!
Er glad jeg gikk meg en tur i går kveld, da det blir innedag og ingen bading på Lillebror og meg i dag. T og pappaen skal nok på bading i 14.-tiden, så blir det pølsepizza etter det (4-åringens middagsvalg denne uken!)
Må vaske litt klær og noe nervene litt, så vi tar det helt med ro!

Nei, Emmeth var ikke helt fornøyd, men ellers, så var den ok:) Mathea skal i barnebursdag på lørdag! Ellers ingen store planer:) slappe av mest mulig, kjenner jeg trenger det nå:)

Vi har hatt ei helt grei natt, lillemor sov til elve og det gjorde jammen mamman også gitt, så godt uthvilt i dag:-)
I går var jeg kjempetrett:-)
Jeg har vært en tur på barnashus igjen, kom på at jeg glemte å kjøpe vinterdress som hun kan bruke i ergobabyen:-)
Det ble en kjempefin Reflexdress, som man også kan gjøre om til en pose, veldig praktisk :blob8

Vi har hatt ei helt grei natt, lillemor sov til elve og det gjorde jammen mamman også gitt, så godt uthvilt i dag:)
I går var jeg kjempetrett:)
Jeg har vært en tur på barnashus igjen, kom på at jeg glemte å kjøpe vinterdress som hun kan bruke i ergobabyen:)
Det ble en kjempefin Reflexdress, som man også kan gjøre om til en pose, veldig praktisk :blob8
De er superfine!!

De er superfine!!

Ja gleder meg til å prøve den i morgen:-) Jeg har sånn shoppingrus jeg nå, siden jeg har fått handla så mye fint.
Men må stramme inn igjen nå, tatt litt vel av i januar, men jeg handler veldig sjelden ellers da så jeg synes jeg kan gjøre det en gang i blant:-)

Bare herlig p handle litt da.
Ble ikke svømming på gutta i dag. De skal nå ut og handle det vi mangler til pizzaen.
Lillebror har sovet dårlig i dag og sovnet nettopp oppå meg.
Så da ligger vi her litt :)
ImageUploadedByBV Forum1358519308.704858.jpg

Ble ikke svømming på gutta i dag. De skal nå ut og handle det vi mangler til pizzaen.
Vis vedlegget 2370

Så utrolig koslig dere har det:-) Så god han gutten din :love2

Vis vedlegget 2370

Babykos er digg! :) Ser han har en fin liten hårkrans i nakken den lille poden din også :p

Vis vedlegget 2370
Så herlig når de sovner sånn:rolleyes:
Ikke så ofte Hermine gjør det lenge:oops:
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Hermine har vært urolig i natt og våkna med et vræl klokka seks, var urolig i en time og vræææælte da jeg prøvde å amme henne :mad: så fortærte hun ei flaske og slokna kl 07.30 og sov til vi måtte dra på flyplassen kl 08.30. Hun har tydeligvis stått for tidlig opp idag og vært trett, så nå sover hun seg inn. Alle lurene idag har vært på mer enn 1,5 time og det er ikke vanlig for henne ;)

Nå i kveld blir det hjemmelaga pizza og idol! :)

Hermine har vært urolig i natt og våkna med et vræl klokka seks, var urolig i en time og vræææælte da jeg prøvde å amme henne :mad: så fortærte hun ei flaske og slokna kl 07.30 og sov til vi måtte dra på flyplassen kl 08.30. Hun har tydeligvis stått for tidlig opp idag og vært trett, så nå sover hun seg inn. Alle lurene idag har vært på mer enn 1,5 time og det er ikke vanlig for henne ;)

Nå i kveld blir det hjemmelaga pizza og idol! :)

Så godt hu har sovet lange lurer iallfall:);) Gleder meg til Taco og idol nå også:D:D:D

Babykos er digg! :) Ser han har en fin liten hårkrans i nakken den lille poden din også :p

Veldig tynn i håret ellers, og skallet i bakhodet, men i nakken har han flust med hår :p

Tydligvis en trend blant disse små røverne våre :p Håper ikke munkekrans brer om seg blant de litt eldre :eek:

Hehe, Mathea hadde det samme som baby;) Varte heldigvis ikke så lenge, ikke akkurat så fin sveis, men knallsøte for det våre små;)<3

NY REKORD IGJEN!!! :D
Hermine sov fra 03.30-08 i ett strekk!!! Kun to amminger i natt, trodde ikke mine egne øyne da jeg så på klokka:) trodde for øvrig den måtte være seks da hun våkna for var så trett, så byssa i en time på en lys våken baby før jeg så på klokka og så at den var blitt 09:p da sto vi opp i stedet;)

NY REKORD IGJEN!!! :D
Hermine sov fra 03.30-08 i ett strekk!!! Kun to amminger i natt, trodde ikke mine egne øyne da jeg så på klokka:) trodde for øvrig den måtte være seks da hun våkna for var så trett, så byssa i en time på en lys våken baby før jeg så på klokka og så at den var blitt 09:p da sto vi opp i stedet;)
Så deilig da :) vel undt!!!

Back
Topp