panterinnen
Gift med forumet
Hei og God Morgen Alle Sammen!!
Har hatt en forfeeeeerdelig natt..
Klokken fire så våkner jeg til verdens høyeste skrik, som varte en god stund.. Jeg seriøst slang meg ut av senga og bort til Prinsen min for å se hva det var... Men tror dere ikke det bare var mareritt da?? Blodet frøys seriøst til is altså... Måtte bare ta han opp og legge han i senga sammen med meg og pappaen hans.. Uff, fikk ikke sove på lang tid.
Er liksom verdens værste følelse det å tro at noe har skjedd barnet sitt!!
Så denne natten har jeg sovet dårlig.. svir i øyene av trøtthet..
Men er i godt humør i dag da [:D][:D]
Minstemann sitter inne i huska si i stua og lager en del lyder som tilsier at jeg får en kjip bleie å bytte på snart [:-] hehe..
Er rett og slett veldig glad i mandager jeg.. en ny uke med masse nye muligheter [:)]
Pluss at det er the L Word i dag, nannyhjelpen osv. Rett og slett en ganske bra tv dag [:D][:D]
Også leser jeg kystfolket (veldig fin serie) er på bok 19 og det er 48 bøker her.. jezz... da har jeg dem iallefall ut uka [:D][:D]
Leser emlig 2-3 per dag..hehe... er en seriøst lesehest!!
Håper alle har det bra i dag og at ingen har sluttet å være her pga alt det tullet i går..[8D]
Vi er babyverden og vi er best eller hva jenter?? [:D][:D][:D]
Nei, får ta meg av den artige bleia... åååh... lei av bæsj jeg!
BamseKnusekoseklemme dere hele gjengen [:D]
Har hatt en forfeeeeerdelig natt..
Klokken fire så våkner jeg til verdens høyeste skrik, som varte en god stund.. Jeg seriøst slang meg ut av senga og bort til Prinsen min for å se hva det var... Men tror dere ikke det bare var mareritt da?? Blodet frøys seriøst til is altså... Måtte bare ta han opp og legge han i senga sammen med meg og pappaen hans.. Uff, fikk ikke sove på lang tid.
Er liksom verdens værste følelse det å tro at noe har skjedd barnet sitt!!
Så denne natten har jeg sovet dårlig.. svir i øyene av trøtthet..
Men er i godt humør i dag da [:D][:D]
Minstemann sitter inne i huska si i stua og lager en del lyder som tilsier at jeg får en kjip bleie å bytte på snart [:-] hehe..
Er rett og slett veldig glad i mandager jeg.. en ny uke med masse nye muligheter [:)]
Pluss at det er the L Word i dag, nannyhjelpen osv. Rett og slett en ganske bra tv dag [:D][:D]
Også leser jeg kystfolket (veldig fin serie) er på bok 19 og det er 48 bøker her.. jezz... da har jeg dem iallefall ut uka [:D][:D]
Leser emlig 2-3 per dag..hehe... er en seriøst lesehest!!
Håper alle har det bra i dag og at ingen har sluttet å være her pga alt det tullet i går..[8D]
Vi er babyverden og vi er best eller hva jenter?? [:D][:D][:D]
Nei, får ta meg av den artige bleia... åååh... lei av bæsj jeg!
BamseKnusekoseklemme dere hele gjengen [:D]