Ny dag, nye muligheter

panterinnen

Gift med forumet
Hei og God Morgen Alle Sammen!!

Har hatt en forfeeeeerdelig natt..
Klokken fire så våkner jeg til verdens høyeste skrik, som varte en god stund.. Jeg seriøst slang meg ut av senga og bort til Prinsen min for å se hva det var... Men tror dere ikke det bare var mareritt da?? Blodet frøys seriøst til is altså... Måtte bare ta han opp og legge han i senga sammen med meg og pappaen hans.. Uff, fikk ikke sove på lang tid.
Er liksom verdens værste følelse det å tro at noe har skjedd barnet sitt!!
Så denne natten har jeg sovet dårlig.. svir i øyene av trøtthet..

Men er i godt humør i dag da [:D][:D]
Minstemann sitter inne i huska si i stua og lager en del lyder som tilsier at jeg får en kjip bleie å bytte på snart [:-] hehe..

Er rett og slett veldig glad i mandager jeg.. en ny uke med masse nye muligheter [:)]
Pluss at det er the L Word i dag, nannyhjelpen osv. Rett og slett en ganske bra tv dag [:D][:D]
Også leser jeg kystfolket (veldig fin serie) er på bok 19 og det er 48 bøker her.. jezz... da har jeg dem iallefall ut uka [:D][:D]
Leser emlig 2-3 per dag..hehe... er en seriøst lesehest!!

Håper alle har det bra i dag og at ingen har sluttet å være her pga alt det tullet i går..[8D]
Vi er babyverden og vi er best eller hva jenter?? [:D][:D][:D]

Nei, får ta meg av den artige bleia... åååh... lei av bæsj jeg!

BamseKnusekoseklemme dere hele gjengen [:D]

ORIGINAL: Tammis

Hvordan var bleia forresten?
[:'(]
Skifta den atombæsjbrekkemeg bleia i stad. Sinnsykt at noe så illeluktene og grusomt kan komme ut av en så søt baby! Det er ett mysterium!

altså.. har begynt med morsmelkerstatning og grøt.. fyttiheite.. det lukter jo som om bikkja mi skulle ha driti 3 ganger inne og jeg hadde latt det liggi der noen dager... (har rottweiler, mye bæsj) pluss at den har blitt forferdelig mørkegrønn og klumpete...detaljert her.. hehehe...

Nei, han hadde veldig hard mage med en gang jeg starta med det..
pleier å gi han litt sviskesaft i melka.. går som regel greit da.. men fortsatt klumpete og ekkel.. blæh... [:'(]
ikke prøvd frukt og sånn enda.. han griner på nesa av hva enn jeg putter i han.
Men han får blåbærpure på glass da.. det elsker han jo.. hørt at det skal hjelpe?!

Mener blåbær virker helt motsatt, at den "binder". Anbefalt ved diare!

hmm.. kanskje jeg burde slutte med det da [>:]

[:)]Blåbær må ikke gis til småtasser som er harde i magen. Det stopper systemet! Det som er bra i tillegg til svisker er pære, pæremos\saft har en "mykgjørende" effekt.
Men husk at det må være godt modne pærer, babyer pleier å like smaken[:D]

hmmm.. får kanskje prøv de da.. han begynner vel å like de etterhvert. måtte jo gjennom det med grøten også.
Han spiser maisgrøt fra 4 måneder..
Men han får faktisk ikke så veldig mye vann om dagen da.. er så vanskelig å vite om han er tørst liksom!!
Uff, vanskelig med barn innimmelom...

ORIGINAL: Tammis

Hvordan var bleia forresten?
[:'(]
Skifta den atombæsjbrekkemeg bleia i stad. Sinnsykt at noe så illeluktene og grusomt kan komme ut av en så søt baby! Det er ett mysterium!

*skrattler* Skjønner jeg har mye å glede meg til når snuppene kommer...[:D]

Back
Topp