Ny dag ny uke nye muligheter

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilke planer har gjengen for dagen, uka?

Her blir det trening i dag, og en lang gåtur med hunden. Siste dagen i permisjonen min. :O Fra i morgen så skal sambo. være hjemme med I. Regner med at det blir litt innkjøring på det denne uka, så han kan være alene med han hvis det pluteslig dukker opp en jobb. ;)

Litt møtevirksomhet denne uken. Satser på at det roer seg snart på den fronten.

Jeg har mandagsmøte i dag.
Gåtur med naboen hver dag kl 10.
karrierekaffe på onsdag.
besøk av søster fra tordag til fredag.
Besøk av nieser i helga..

puhh

Har ingen spesielle planer :) har vært ute å spist med venninner idag da, første gang siden snuppa ble født :p resten av uka må jeg lese til eksamen, vaske klær og kose meg hjemme :)

Naboene ramlet inn på kaffebesøk, det var kjekt, lenge siden sist nå :p
I morgen tenker jeg å dra ned på rimi å handle fårikålkjøtt, de har tilbud :D

Resten av kvelden regner jeg med går stille og rolig for seg, får se om jeg finner lysten til å legge opp til enten en heldress til Rolf eller en tunika til meg selv.

Denne uka blir det nok mye jobbing, har fortsatt bare 4 møter satt opp og kravet er 8 i uka for å få garantilønn. Så da er det bare å kaste seg på tlf:p dere får si ifra hvis dere vet om noen i Hamar området som kunne tenkt seg å se på forsikringene sine;)

Usaklig, men.... Eg har fått ei grusom kvise. Type bul i huda.. og rødt ca 1 cm i diameter rundt heile... Og einaste som kjem ut er klar væske. Den er grusomt stygg. Og eg mistenker at mensen er på veg... :P

Usaklig, men.... Eg har fått ei grusom kvise. Type bul i huda.. og rødt ca 1 cm i diameter rundt heile... Og einaste som kjem ut er klar væske. Den er grusomt stygg. Og eg mistenker at mensen er på veg... :P
Mensenkviser er noe dritt!! :p Akkuart ferdig med min andre runde etter svangerskapet (50 dager siden forrige?!), og jeg ser huden begynner å bli stygg :(

Mensenkviser er noe dritt!! :p Akkuart ferdig med min andre runde etter svangerskapet (50 dager siden forrige?!), og jeg ser huden begynner å bli stygg :(
Ja, dei er grusomme :( Liker IKKJE!! :P Før var eg ikkje klarover at kviseutbrudd hadde sammenheng med mensen... det lærte ho mor meg ;P Som om mensen i seg sjølv ikkje er gale nok. Lurer på om det er for å skremme mannfolka vekk. Hey, er ikkje fruktbar akkurat no, så for å markere det ekstra, så gjer vi deg ekstra stygg :P

Ja, dei er grusomme :( Liker IKKJE!! :P Før var eg ikkje klarover at kviseutbrudd hadde sammenheng med mensen... det lærte ho mor meg ;P Som om mensen i seg sjølv ikkje er gale nok. Lurer på om det er for å skremme mannfolka vekk. Hey, er ikkje fruktbar akkurat no, så for å markere det ekstra, så gjer vi deg ekstra stygg :P
Haha, naturen er jammen ikke snill med oss damer ;)

Back
Topp