Ny Dag Ny muligheter :-)

Om Othman

Betatt av forumet
God morgen august mammaer,

Etter en dårlig dag i går som jeg vært senga leggene så voknet jeg i dag med masse energi og SOL ute. Har lyst å gjør alt. Skal spise en god frokost og rydde litt og MÅ bare Må komme meg ut. Har lyst å dra å handle litt også. Glede meg. Ha en strålende sol dag alle sammen :-)

Kos deg masse i finværet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nyt det fine været. Her er det overskyet i dag. Jeg har vært og handlet masse garn på 40%, så nå er det bare å sette i gang :) tror nesten jeg handla litt mye, men da har jeg litt av hvert ;) Nå skal jeg forlenge Sykmld min, så sitter hos legen å venter. Det er så kjedelig! I ettermiddag blir det grilling med min søster, så da har vi litt avlastning i forhold til junior igjen. Kjenner at det er godt med slike besøk som hjelper til ;) Hvordan det med resten av damene :)

Høres ut som en fin start på dagen :)
Selv har jeg så langt brukt dagen på glukosebelastning og påfølgende lunsj :)
Håper resten av dagen din blir like bra :)

Her nytes finværet, med eksamenslesing ute på terrassen :) på dagtid ihvertfall, å nå litt avslapping, før vi skal ha maledugnad på sommerhuset vårt i morgen.. Ser på alt som skulle vært gjort: byttet gardiner, vasketvinduer inne/ute, luket ugress, malt staffasje på huset osv... Men får ta noe etter eksamen, og prøve å porsjonere ut energien ;P skulle hatt meg en ekte vaskarkjerring her en dag ;) mn alt for fint vær ute til å holde på inne nå;)

Back
Topp