Ny dag,enda mer skravling!!!!!

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Kjør på jenter,det er gøy og se at det et litt liv her inne :-)!!!

Ny dag som i at kl er bikket midnatt ;)

God lørdag jenter :)
Her sto jeg opp med mine 2 jenter idag :) minste-mor våknet vel litt før 7, men ventet en halv time med å stå opp :P hehe.. Akkurat nå er sola på himmelen, og håper det fortsetter sånn (selvom det er meldt regn) :) Så kansje vi kan ut å mate ender senere idag :)

Hva skal dere bruke dagen til da?

God morgen! Her var vi heldige å sov til 8.30 :) jeg skal ut å kjøpe maling, male den nye verandaen! Også er vi et skritt nærmere å få lagt ut huset gir salg :D

God morgen, her sov vi til kl 8.00 i dag :)
er overskyet i dag her, men ser litt blå himmel, så har trua på at det blir i hverfall litt sol i løpet av dagen, hehe
skal i hverfall komme oss ut etterhvert her, :D

Her fikk jeg sove lenge i dag :) :) Herlig! Overskyet vær ute, ikke så verst, altså ;) Vi har ingen planer for dagen, men ut må vi vel :)

Surt og regn idag,like greit at jeg har måtte vært på jobb ;)

Har ikke fått skravlet så mye til nå idag da vi har vært hos mine forelsre i dag, men lover å kjøre på litt nå ;)

Jeg har heller ikke hatt mulighet til å skravle så mye i dag, da vi har hatt besøk, og drevet litt ute :) men får vel prøve litt i kveld :)

sendt fra min iPhone

Alle monner drar,husk det ;) ingen kan gidde og sitte hele dagen vel :p

Herlig at det har blitt mer aktivitet her inne. Dabbet av litt for mye en stund.. :-)

Lønner seg meg litt konkurranse ser det ut til ;)

Back
Topp