Ny bruker :) Flere med novembertermin i Trondheim?

toneka

Første møte med forumet
Hei.

Jeg er ny bruker på forum, og vil gjerne komme i kontakt med jevnaldrende i Trondheim med termin i november:) Jeg er 26 år og jobber som ass.butikksjef på Filippa K. I permisjonsåret mitt skal jeg ta nettstudium for å gjøre meg ferdig med allmennlærerutdanningen min som jeg begynte på i 2007.

Jeg og min samboer venter en liten gutt 14. november. Det var ikke helt planlagt fra vår side, men vi bestemte oss raskt for at dette var noe vi ville og vi nyter tiden med alt det nye som skjer i livene våre :)

Håper å høre fra andre gravide i Trondheim eller hvor som helst egentlig. Gøy å ha noen i samme situasjon å dele erfaringer og tanker med :)

Velkommen hit! :) Jeg venter også en gutt, og skal føde på St. Olav rundt den tiden :) Er ikke fra Trondheim da, men hører til St. Olavs :)

Jeg er fra Trondheim og venter mitt andre barn nå med termin 21 november :-) jeg er 29 år og vi gleder oss masse! :-)

Ser ut som at vi også venter gutt forresten ;-)

Sniker litt fra oktober :) jeg har akkurat flyttet til Stjørdal, men både jobber og oppholder meg en del i Trondheim. Har termin 14.oktober med ei lita jente, har en gutt på 4 fra før og er selv 25 :)

Hei og velkommen! :-) Trondheim her også, er 24 år selv, og venter en liten gutt med termin 25 nov! :-)
Driver selv med nettstudier faktisk :p starta når jeg gikk ut i permisjon med storesøster som blir 3 i år..såå det går litt sakte

Hei! Jeg er 26 år og har termin 8.november. Jeg venter en liten prins Nyinnflytter fra Oslo også, så kjenner ikke så veldig mange her. Så hadde vært veldig hyggelig å blitt kjent med andre, og som også er i samme situasjon som meg. :) jeg skal også føde på St Olavs. Hvis noen har lyst til å bli kjent så må dere rope ut. Jeg er klar for en kaffe å en hyggelig blikjent dag :)

Jeg er også fra Trondheim og vært koselig å møtt dere :-) jeg har termin den 21. November med en gutt og har fra før av ei jente på 3 år og 7 mnd :-)

Back
Topp