Ny bilstol... Hjelp!!

^Yakine^

Glad i forumet
Hehehe! Jeg skal være med min flotte, gravide venninne til Trondheim på babytingshopping imorgen. Og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ny stol til Sofie...
Men hvilken? Så på den her Britaxen http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/25-36-kg/britax-kid-plus.html - men jeg vet ikke?? Hjelp meg, søte jenter! [:D]

Ida har denne:
http://www.akta.se/o.o.i.s/123

Veldig fornøyd [:)]

Ja, var en ganske stor forskjell på prisen, Suki.. [8D] Og siden jeg ikke har isofix liksom... Ser ikke helt vitsen da...
Men går det bra å ta av trekket og vaske det da? Jeg er nemlig litt avhengig av det, siden snuppa blir bilsyk (vi trodde hun hadde kommet forbi det, men hun kastet opp sist hun og faren var på biltur).

Skrållis: Ja, den tror jeg min bror har til sine barn[:)] Må se litt! [:D]

Og Lucky: Du ER jo Lucky! [8D][:D]

Vi har ymse varianter av BeSafe seter vi. Beltestoler alle sammen og fornøyd med de[:)][:)]

Lurer på om det er den mamma og pappa har kjøpt til hun her. Virker helt fin den! Likte den der du linka til, råsa jo [:D][:D]

Vi kjøpte den der Britax multi-tech, for å ha henne bakover lengst mulig. Og så monterte vi den, og da ser vi at det ble i trangeste laget, så vi har snudd henne likevel. Så dermed brukte vi en del penger mer enn vi hadde trengt [X(][:D]

Jeg hadde gått for britaxen!
Den overlapper så fint i høyden, så den gir fin sidebeskyttelse hele veien.

vi har maxi cosi rodi xr.
Superfornøyd.
Vi prøvde jenta i 3 forskjellige stoler i tillegg til at vi prøvde de i bilen. Og det var denne som ble best for oss.
i tillegg fikk vi eldstejenta til å sette seg i den for å se hvilken som passer best når hun ble større, og da ble også denne best. eldsta likte best å sitte i den også

ORIGINAL: ^Yakine^

Gikk for Britaxen! Men de hadde ikke i rosa, så da ble det rød og svart. [:)]

Godt valg yækkis!

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: papayamammaen

Lurer på om det er den mamma og pappa har kjøpt til hun her. Virker helt fin den! Likte den der du linka til, råsa jo [:D][:D]

Vi kjøpte den der Britax multi-tech, for å ha henne bakover lengst mulig. Og så monterte vi den, og da ser vi at det ble i trangeste laget, så vi har snudd henne likevel. Så dermed brukte vi en del penger mer enn vi hadde trengt [X(][:D]

Men minsten kan vel straks overta multitec`en?
NM sitter i multitec og TS i kid fix.

Men lillemor overtok akkurat gammelsetet til størsta - en annen britax som jeg ikke husker navnet på. Den med isofix som står bakovervendt. Men men, pytt pytt! [:D]

Gratulerer med nytt sete, Såffffie! [:D]

Back
Topp