Ny bilstol :D

_Lise_

Betatt av forumet
I går var jeg å snuppa mi og handla ny bilstol så nå sitter hun som en prinsesse. Hun er blitt så lang å satt ubehagelig i babystolen sin. Nå sitter hun høyt og ser ut av vinduet når vi kjører og det er kjekt det :D

Så kjekt da:) Gler oss til å få nye bilstoler her også! Blir en stund til da men..

hørtes gøy ut :-D
Jeg klarer enda ikke se for meg den lille (store) babyen min som skal sitte i en "stor" bilstol :-P heheh.. men må sikkert snart bytte,hun begynner å sparke i "veggen" :-P

Det er moro når de får sitte høyere og får med seg mer av verden.Gleder meg til vi skal bytte , vesla er ikke så begeistret for å kjøre bil , så håper det blir bedre hvis hun sitter høyere:)

Oioioi.. her trur eg me kan bruka babysete leeeenge endå, men eg ana kje når det e vanlig å bytta eg??

Ka sete har de kjøpt då??

Me har eit graco sete etter storebror, men ser det "nye" utgaven av dette scorer dårlig i årets test, så e veldig usikker....

Vi fikk et nytt B Safe barnesete til bursdagen (han har bursdag 4 juni og jeg 5 juni...så passer bra :). Så gleder meg til å bytte. Det kan vi begynne å bruke nå og holder til hun er ca 4 år. Men syntes jo det ble litt kort bruks tid på det første da. Hun kan sikkert bruke det litt til...men er jo gøy med noe nytt også.

Skal ut å kjøpe nytt bilsete i morgen ...Besafe combi x3 isofix...gleder meg,hehe

bilstoldager på barnashus og 20% på bilsetenen på babyshop nå....

Vi kjøpte besafe combi x3 :) Kjempegodt sete der snuppa mi sover godt.. Henger ikke med hode lenger slik som i det andre sete hun hadde :D

HelloKittyen skrev:
Oioioi.. her trur eg me kan bruka babysete leeeenge endå, men eg ana kje når det e vanlig å bytta eg??

Me har eit graco sete etter storebror, men ser det "nye" utgaven av dette scorer dårlig i årets test, så e veldig usikker....

Gjennomsnittet er vel 8 mnd tror jeg

My_ skrev:

HelloKittyen skrev:

Gjennomsnittet er vel 8 mnd tror jeg

Ok :) Takk for svar!!

Back
Topp