Ny bildetråd :-)

Ute i deilig høstvær i dag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er nok for sent ute for å bestille, dessverre (dåp på søndag), men ellers takk :)

Bordkortene var jo utrolig fine! Mulig jeg hermer etter deg ;) Hvor har du funnet bilene? Ellers fikk jeg gode tips på en hobbybutikk her til hvordan man enkelt kan fikse stilige kort :) Får se hva jeg går for. Har egentlig ikke så god tid + at vi får huset fullt her på torsdag, så usikker på hvor mye jeg får sitte i fred å gjøre ting. Jeg har heller ingenting å ha på meg, og da mener jeg ingenting! Så må ut og få kjøpt meg antrekk en eller annen gang før søndag. Mannen forstår ikke problemet med å dra på shopping med lille på slep....

Det tar litt tid, men om du kutter opp arkene og gjør klart alt så du bare kan sitte å lime sammen alt på slutten så går det ikke såå lang tid, spørs jo litt hvor mange du skal lage også;) Bilene har jeg kjøpt på ebay. Men slik finnes i vanlige hobbybutikken, spørs jo helt hva temaet ditt er.:) Jeg er såå glad jeg har bunad, slipper å styre med å ikke vite hva man skal ha på seg i slike selskap:p Men kjenner meg veldig igjen det "problemet" med at mannen skjønner ikke hvorfor det er vanskelig å shoppe med en liten på slep. Sist vi var på handling ville han bare sitte på armen, kjempe enkelt å få handla inn alt til dåpen da.. Godt mamma og bestevenninna mi var med:p
 
Deilig mandag formiddag. Levert i bhg, var hjemme igjen kvart på ti. (Har 20 min å kjøre hver veg) , fyra, første kaffe kopp intatt , baby på fanget ( som ligger å bæsjer) og fødeavdelingen på tv :)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1381738831162.jpg
    1381738831162.jpg
    43 KB · Visninger: 51
Back
Topp