Ny bildetråd :-)

Har du vurdert å få laget en tatovering av en tegning? Nå har det ikke kommet så mange tegninger ennå,men hadde vært koselig å ha en på kroppen syns jeg :)


*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Det har jeg tenkt på, men nå tegner mi bare streker, så må nok vente litt :p
 
Takk ! Lille har vært skikkelig grinete, lurer på om det er tenner som kommer for pleier ikke være slik. Viste han dette på ipaden og vips så tidde han ! Ett annet tips er gummi bear fant jeg ut. Så nå vet jeg hva som skal til hvis ingenting annet nytter :)
 
et lite glimt av dåpsdagen :)bilde dåp.jpg
 
Bokstavene har jeg kjøpt på ebay og de henger sammen ja. Kan bestemme farge selv når man bestiller :) Kan finne link om du vil?!Bordkortene lagde jeg med tykke ark, klipte ut og bretta de, så tok jeg å knyta ei sløyfe på hver bil å lima de på kortene med lynlim. så skreiv jeg ut alle navnene på delvis gjennomsiktig ark å klipte opp, festa ei sølvkule i hver ende og limte de igjen på kortet:)
 

Vedlegg

  • bordkort.jpg
    bordkort.jpg
    83,9 KB · Visninger: 38
  • bordkort stæsj.jpg
    bordkort stæsj.jpg
    92 KB · Visninger: 37
  • bordkortene.jpg
    bordkortene.jpg
    102,7 KB · Visninger: 39
Bokstavene har jeg kjøpt på ebay og de henger sammen ja. Kan bestemme farge selv når man bestiller :) Kan finne link om du vil?!Bordkortene lagde jeg med tykke ark, klipte ut og bretta de, så tok jeg å knyta ei sløyfe på hver bil å lima de på kortene med lynlim. så skreiv jeg ut alle navnene på delvis gjennomsiktig ark å klipte opp, festa ei sølvkule i hver ende og limte de igjen på kortet:)

Legg gjerne ut link til bokstavene ja :)
 
Bokstavene har jeg kjøpt på ebay og de henger sammen ja. Kan bestemme farge selv når man bestiller :) Kan finne link om du vil?!Bordkortene lagde jeg med tykke ark, klipte ut og bretta de, så tok jeg å knyta ei sløyfe på hver bil å lima de på kortene med lynlim. så skreiv jeg ut alle navnene på delvis gjennomsiktig ark å klipte opp, festa ei sølvkule i hver ende og limte de igjen på kortet:)

Jeg er nok for sent ute for å bestille, dessverre (dåp på søndag), men ellers takk :)

Bordkortene var jo utrolig fine! Mulig jeg hermer etter deg ;) Hvor har du funnet bilene? Ellers fikk jeg gode tips på en hobbybutikk her til hvordan man enkelt kan fikse stilige kort :) Får se hva jeg går for. Har egentlig ikke så god tid + at vi får huset fullt her på torsdag, så usikker på hvor mye jeg får sitte i fred å gjøre ting. Jeg har heller ingenting å ha på meg, og da mener jeg ingenting! Så må ut og få kjøpt meg antrekk en eller annen gang før søndag. Mannen forstår ikke problemet med å dra på shopping med lille på slep....
 
Back
Topp