Ny bildetråd på skjult?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg begynner! Nysgjerrig på hvordan ettåringene ser ut nå ;-)))

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Er ikke der jeg :) Er det noe liv innpå der fremdeles eller er det stille som her?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er ikke der jeg :) Er det noe liv innpå der fremdeles eller er det stille som her?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei. Der er det helt dødt ;-) Men er vel ikke alle som vil vise barna der alle kan se :) Prøver å være innom her daglig for å sjekke om det er kommet noen tråder, eller evt starte en selv, men er så lite action her inne.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Nei. Der er det helt dødt ;-) Men er vel ikke alle som vil vise barna der alle kan se :) Prøver å være innom her daglig for å sjekke om det er kommet noen tråder, eller evt starte en selv, men er så lite action her inne.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde aldri tilgang der jeg så var aldri innom før heller :) Er nok mamge som er i gang med jobb og hverdag...merker jeg ikke rekker innom her så ofte lenger heller:) Men prøver å kikke innom hver kveld :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde aldri tilgang der jeg så var aldri innom før heller :) Er nok mamge som er i gang med jobb og hverdag...merker jeg ikke rekker innom her så ofte lenger heller:) Men prøver å kikke innom hver kveld :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det blir jo naturlig det. Husker det var slik med første i 08 også. Veeeldig mange poster de første mnd, så dabbet det :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg begynner! Nysgjerrig på hvordan ettåringene ser ut nå ;-)))

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg henger her fortsatt, så har lagt inn bilder både på din tråd og bildetråden ;)
 
Back
Topp