Ny bil...

Årolilja

Forumet er livet
Det ser ut som at jeg snart må parkere min kjære bil og kjøpe en ny[:(] Jeg er så glad i bilen men den gamle damen har blitt svært så hes og frynsete i kantene hehe. Eneste som fungerer skikkelig nå er girkassa og motoren.. hmmm da trenger jeg jo ikke bytte bil for det er jo det som får den til å gå...
Det er en Opel Vectra 97 mod, 2.0 med automatgir, den er helt fantastisk å kjøre (sier jeg helt til jeg prøver en ny bil)
Den har bare et lite bagasjerom og jeg kunne trengt litt større bil...

Hvordan bil har dere og hva annbefaler dere?
Må være litt praktisk og ha litt større bagasjerom (stajonsvognlignende)!

Vi har VW Touran og er veldig fornøyd med den[:)][:)]

ORIGINAL: Lykkelig*mamma

Vi har VW Touran og er veldig fornøyd med den[:)][:)]

Veldig god å kjøre er den og. Går faktisk inni en stor tvillingvogn i bak [;)]

audi stasjonsvogn... A6... men det vet du jo!!! [8D]
Der er det GOOD plass til vogn og stæsj i baggasjerommet!

bare vent til du teser ut nye biler!! da finner du fort ut at det finnes andre bra biler og! [;)]

Vi har en Opel Zafira, og er fornøyd med den. Får plass til både vogn og hundebur i bagasjerommet :-)

Toyota Avensis her, meget bra bil!

(Ble ikke dette veldig gutte-forum nå???[8|])

ORIGINAL: nygarda

hehe kansje jeg er en skummel mann[:D] neida, jeg ser på bil som et arbeidsverktøy og fremkomstmiddel og de må jo til fredsstille de behovene man har[:D]

Med 3 unger --> 3 barneseter, en kombivogn og alt stæsjet som hører med, så er det bare Volvo V70 som duger her i gården. [:)]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

audi stasjonsvogn... A6... men det vet du jo!!! [8D]
Der er det GOOD plass til vogn og stæsj i baggasjerommet!

bare vent til du teser ut nye biler!! da finner du fort ut at det finnes andre bra biler og! [;)]

sign!

ORIGINAL: Årolilja

hehe kansje jeg er en skummel mann[:D] neida, jeg ser på bil som et arbeidsverktøy og fremkomstmiddel og de må jo til fredsstille de behovene man har[:D]

Hehe ja så lenge du ikke begynner å spørre hva slags motor det er i bilene så er det greit for meg! [;)][;)]

VW Golf 4, hehe, måtte kjøpe ny vogn vi........ [:D] 
Men blir nok en Audi A6 el. her i gården også etterhvert [:)] 

Min kjære kjører Volvo xc90. Stooor plass i den ja.
Jeg derimot har en polo. Kanskje ikke anbefale den til deg nei[;)] Men jeg får plass til vogna når jeg legger ned det ene setet. Er jo så glad i den lille bilen min[:)] Får parkert overalt!

Vi har vw pasat..veldig fornøyd med den[:)]

Hehe ja så lenge du ikke begynner å spørre hva slags motor det er i bilene så er det greit for meg! [;)][;)]

Hahahahahhaa bra sagt! Det var mitt neste spm, Neida er du gæærn, holder meg til bagasje plass!!!!

Her var det mange smarte biler!!! Hadde jeg hatt lots of money ville jeg kjørt Toyota Landcruiser, det er liksom drømmebilen min. Nest etter den er det en splitter ny Mazda 6 stasjonsvogn 2.0 automat som står på ønskelisten. "drømme". Men det blir for dyrt. Jeg vil ha automat for det er så deilig, men da må jeg ha en 2.0 motor og da er prisen så høy[:(] jeg har sikkert bare råd til en gammel opel kadett haha
Jeg skal tippe lotto til lørdag så ordner det seg helt sikkert!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: Annies*Leona

Her var det mange smarte biler!!! Hadde jeg hatt lots of money ville jeg kjørt Toyota Landcruiser, det er liksom drømmebilen min. Nest etter den er det en splitter ny Mazda 6 stasjonsvogn 2.0 automat som står på ønskelisten. "drømme". Men det blir for dyrt. Jeg vil ha automat for det er så deilig, men da må jeg ha en 2.0 motor og da er prisen så høy[:(] jeg har sikkert bare råd til en gammel opel kadett haha
Jeg skal tippe lotto til lørdag så ordner det seg helt sikkert!!!!![:D][:D]

Me to!! Liker den bilen assa. Eller en xc90, stoor trygg bil! [:)]
vi har en acc(id)ent på deling vi....hehe. vi ambulansesjåfører burde fått MYE bedre betalt!

Men vi ser etter "ny" bil vi også. må ha stasjonsvogn til å få plass til to vogner, og kanskje 3 barneseter etterhvert.

Så trenger også masse forslag! [:)]

Åh, *drømme* Vil også ha Volvo XC90... [:)] Eller Audi Q7, Poshe Cayenne, Bmw X5 eller WV Touareq.. [:D] Haha, *I wish* Bare vinne litt i lotto først [:D]

ORIGINAL: Annies*Leona

ORIGINAL: Overrasket83

Åh, *drømme* Vil også ha Volvo XC90... [:)] Eller Audi Q7, Poshe Cayenne, Bmw X5 eller WV Touareq.. [:D] Haha, *I wish* Bare vinne litt i lotto først [:D]

Hehehe, jaa alle på en gang! Også en rød mustang som konebil! hihi[8D]

hahaha nå tar det helt av i bil "drømme land"!
Hvis jeg hadde hatt pengene hadde det vært vanskelig å velge (hvis landcruiser var utsolgt haha) M har egen firmabil så jeg får bestemme mest hvordan bil vi skal ha. Han vil gamlel på at opelen  holder i 3 år til men jeg vet ikke helt. Jeg tror motoren og giret holder, resten takker for seg snart. Nå begynner vifta i airconditionen å fuske også, vet ikke om det er den eller det tekniske, men hører den bråker. Håper det er enkelt å fikse. hvis ikke det så gruer jeg meg til vinteren (har ikke garage)[8D][:D]

Vi har 2 peugeot 406. En sedan og en stasjonsvogn. Herlige biler og billig er de også, når de trengs vedlikehold.                 Har lagt med bilde av god bilen, Ps får plass til ei stor kombivogn samt masse bagasje, vi fikk prøvd det ut i påsken. 

Vi har en peugeot 306 stasjonvogn, forholdsvis liten stv, men veldig god plass både i baksete og bagasjerom. Prøvde en toyota rav 4 og, veldig god og kjøre, men overaskende liten plass i den, var faktisk bedre plass i den lille yarisen...

opel vectra stasjonsvogn vel[:D][:D][:D] knall gode biler altså[:)] opel astra og,men den er pittelitt mindre[:)]

Back
Topp