NY BIL?

mammatil2jenter

Forumet er livet
jaja da er samboer kommet fram til oslo,han skal se på en `ny` bil til oss.. det er en mercedes benz c klassen.--1995modell...dette blir jammen med spennende... leide biltralle tidligere i dag..
sitter her å håper hehe..
det er jo lit sånn småting med den som litt rust,men samboer er også billakkerer i tilegg som maler..
så det er ingen fare..
her er coden vis noen vil se på den..FINN-kode: 10405178 - sist endret: 18.07.2007 11:21

Så jo kjempefin ut! Og DVD til hele familien[:D] Veldig ærlig å legge ut feilene med nærbildet! Føler meg alltid tryggere når selgeren virker ærlig! Lykke til!

han skulle komme til en bensin stasjon i oslo.. for samboer er ikke kjent der borte..min lilebror er også med.. er så spent på om det er en god bil... må nesten sitte oppe til han kommer med den vis den blir kjøpt da..men de kommer ikke hjem før i natt.. har vel ca 6timers tur hjem.. men men alt for nye ting..

vi har kjøpt nytt hus derfor vi vil ha en annen og ikke minst rimeligere bil..
vi har jo ikke mindre enn 4biler hvis han kjøper denne..
samboer har nissan pathefinner  helt NY.og jeg en audi stasjonsvogn a4 2001 tdi den skal selges... får si i fra hvis noen er intresert.,, den er sort..
vi har en bil til han ansatte,, en caddy..
og så kanskje denne ..hehe..

FY FAEN ASS.. jækla p......... nå altså.. fikk tlf fra min lillebror,., han sa det var MYE MERE rust en det som sto i artikkelen... hmmmmm... nå vet jeg ikke hva som skjer...
da har han faen med lyvd oss rett opp i trynet..
det er ikke snakk om en normann,,han er mørk.[:'(][:'(]
blir bare så iritert... sorry,,,
samboer har snakket MYE med han på tlf og nå må jeg jammen med få tak i samboer snart..
han som selger biler har sagt at det har vært mange som har vært intresert i den.men det kan bare være salgstriks..
det var en annen en som ville se på den i dag.. men samboer fikk først rett siden lang kjøretur og avtalt i går..

nå er bilen våres... samboer kan fikse det som var på den...!
kan nesten ikke vente til de kommer hjem.. hehe.. mange mange timer til..!
fikk den 1 lapp billigere [;)]

Da får jeg gratulere med ny bil da[:D]
Håper dere blir fornøyd med den[;)]

takker for det.. er veldig spent på åssen den ser ut i virkeligheten.. noe annet enn å se på bilde..[;)]
men samboer sa den var verdt pengene.. så vi gikk for den da..!

ORIGINAL: mysen76

[:)]

Gratulerer med ny bil! [:D]

ORIGINAL: mysen76

Grattis med ny bil

Back
Topp