ny bil..

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
vi tenker på ny bil 7seter fra nissan, har ikke sett på noen enda, kan jo, hende det kommer noe nytt innen høsten også, men vil gjerne høre noen erfaringer. for må være plass til tvilling vogn og 3barneseter :)
 
Huff, burde egentlig sikkert vurdere ny bil vi også. Men tenkte prøvd med den vi har siden vi ikke har hatt den så lenge ;) Men blir ikke bare bare med 3 seter bak nei. Håper vi "sparer" litt plass med at eldste sitter på pute til høsten!? Satser på finne et babysete som passer i den vi har, hvis ikke må vi revurdere bil, og da blir det sikkert en Opel Zafira (7 seter).
 
Vi slipper nok å kjøpe ny bil siden eldste kun bruker pute :-) Har i allefall kjørt med tre seter bak før. Allikevel skal jeg ikke stikke under en stol at det er veeeldig trangt å få på selene. . :p
 
Jeg har 7 seter, Cadillac escalade, en fantastisk bil med goood plass! Vi har fem, snart 6 barn tilsammen da (mine, dine og våre ;) ) så trenger plassen! Håper på å få satt inn et sete etterhvert, ellers må vi ha ny bil.


Mom2three♡
 
Sambo har vært bilmekaniker i mange år og han har gått til innkjøp av en opel vectra nettopp på grunn av plassen.
Han sier det er den romsligste bilen på markedet av stasjonsvogner.
Stort bagasjerom, og større plass mellom bakseter og framsetene.
For eksempel så slipper den i framsetet å sitte så rett i ryggen for å lage plass til barnesetet bak.
Er plass til bådfe en og to barnevogner i bagasjerommet også.
 
har fått et tilbud å det må være nissan ;) Da blir det billigere enn den vi har nå :) tror det hadde blitt plass til 2 seter og en pute, men greit å ha litt bedre plass i baksetet også for de små :)
 
Sambo har vært bilmekaniker i mange år og han har gått til innkjøp av en opel vectra nettopp på grunn av plassen.
Han sier det er den romsligste bilen på markedet av stasjonsvogner.
Stort bagasjerom, og større plass mellom bakseter og framsetene.
For eksempel så slipper den i framsetet å sitte så rett i ryggen for å lage plass til barnesetet bak.
Er plass til bådfe en og to barnevogner i bagasjerommet også.
Opel vectra er god plass i ja :-) vi har Opel signum. Hørt et rykte om at den er like stor som vectra, bare avkappet bak, så ikke like stor stasjonsvogn. Tiden vil vise ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
her må vi også ha en 7seter, rett og slett pga det blir veldig trangt med tre bilstoler baki, og for ikke å snakke om bagasjerommet.. grøss å gru..!
men jeg drømmer om en ford S Max.. den liker jeg veldig godt! Men litt for dyr egentlig.. så vi holder på å undersøke litt...
 
Back
Topp