Ny bil...

joska81

Betatt av forumet
Så på ny bil i går. Hverken Passat eller Skoda superb har plass til våre tre barneseter baki. Trodde disse var store jeg:)
Vi prøvde Touran, synes den virket veldig bra! Noen som har erfaringer med den bilen?

Måtte forøvrig spy i bilbutikken...lukten av ny bil er ikke favoritten;)

Vi har vel snart 2 ukers erfaring med Touran :P men har hørt mye positivt om den som familiebil både av kjente og på div forum. Så langt er vi veldig fornøyde ;)

Hvilke bilseter har dere? Vi har superb, og får fint plass til bilstoler. Er markedets største stasjonsvogn;-) (ikke bredeste, da...)

Touran er ikke god å kjøre synes jeg da, men sikkert en god bil!

Takk for svar! :)

Vi har et be safe x1 m/base og to britax multi-tech u/base. Skal selvfølgelig bruke et babysete i stedet for be-safen i starten, men det er jo bare en begrenset periode. Prøvde i skodaen, men det gikk ikke. Er sikkert smalere bilstoler å kjøpe men vil ikke gå på akkord med sikkerheten i alle fall.

Hvilke seter har dere i skodaen?

Har hørt at Ford s-Max og galaxy er bra, er bare påvirket av familien som bare vil ha Volkswagen ;)

Vi har 2 cybex solution x2 og skal ha cybex Aton 2 med base i midten til bebis:-) ikke på akkord med sikkerhet, alle disse setene er testvinnere:-) har ikke erfaring med Aton enda da, men ELSKER solutionsetene til gutta!!! Hvilket nr 2sete vi skal ha vet jeg ikke, men skal nok finne et som er godt og som får plass;-)

Men er klart: finnes biler med bredere sete!! Det som er bra i superben er at det er så langt fra forsete til baksete-flott i forhold til bakovervendt + at det er greit å komme seg inn/ut med 3 bak. En voksen i midten nå kan lett gå forbi gutta som sitter på sida for å komme seg ut. Og danseplass i bagasjerommet.

Når det er sagt: skal ha 7-seter når barna er større, da kan vi ha med en ekstra kompis;-) venter på at tesla SUV kommer om et par år. Miljøvennlig og strøken bil med 7 seter;-)

Back
Topp