J Je@nette Glad i forumet 5 Mai 2007 #1 Da har jeg kjøpt meg ny bil [;)] Chrysler Grand Voyager SE 2.4 Lux 2000 modell, første gang reg mai 2001 [:)]
Da har jeg kjøpt meg ny bil [;)] Chrysler Grand Voyager SE 2.4 Lux 2000 modell, første gang reg mai 2001 [:)]
L litlå Gift med forumet 5 Mai 2007 #4 ORIGINAL: Solvit ORIGINAL: *stolt mamma* Gratulerer med ny bil! Gratulerer gratulere... ka kosta herligheden???[:)]
ORIGINAL: Solvit ORIGINAL: *stolt mamma* Gratulerer med ny bil! Gratulerer gratulere... ka kosta herligheden???[:)]
J Je@nette Glad i forumet 5 Mai 2007 #5 175 000,- ferdig registrert, fikk pruta den ned 20 000,- [:D]
J Je@nette Glad i forumet 7 Mai 2007 #8 ORIGINAL: mrsdior gratulerer så masse[:D][:D] ....ikke for å lage skår i gleden, men pass godt på den, de ruster så lett...... Vi har en fra før men 1996 modell [;)] har vært heldig med den ihvertfall, ingen rust [;)]
ORIGINAL: mrsdior gratulerer så masse[:D][:D] ....ikke for å lage skår i gleden, men pass godt på den, de ruster så lett...... Vi har en fra før men 1996 modell [;)] har vært heldig med den ihvertfall, ingen rust [;)]