Ny bil kanskje...

Tupsi84

Betatt av forumet
DEn tanken har streifa oss en del ganger nå! Vi har nå en volvo v70, men frykter den blir for liten med 3 barn og 2 hunder. HUndeburet tar halve bagasjerommet nå og + en barnevogn så er det rimelig fullt uten noe som helst bagasje.. også tror jeg det blir trangt med 2 barnestoler og pute til hun største i baksetet..
Så vi har tittet litt på Ford s max, jeg synes den virker genial, sambo er ikke helt med på å ha Ford, men foreløpig er det den bilden som leder for min del. Noen som har erfaring med den bilen?

Det er sikkert en bra bil, men jeg er generelt skeptisk til Ford.. Jeg kan høre med bilmekaniker kompisen min. Han har peil på hvilke biler som det er "minst feil med" og ikke minst hvilke biler som er dyrest og fikse. [;)]

Jeg ønsker meg en Skoda Oktavia RS stasjonsvogn jeg. Det er en fin familiebil! [:D]

Hadde det ikke vært for Leah Emilie ville jeg kjørt rundt i en sånn en:

Hadde billån og alt klart, men så testet jeg positivt. Kanskje like greit, ville nok kjørt meg ihjel i denne [:D]

Har litt bildilla [:)]

Det går fint med tre bilseter baki V70. Søsteren min har Graco beltestol bak sjåfør, Britax Secura bakovervendt i midten og Graco Cosmic Comfort bakovervendt bak passasjer[;)]

Men skjønner det med baggasje da.. [:-]

Vi må også bytte bil nå, siden vår ikke får plass til to barn + vogn + baggasje [8|]

Jeg er glad i japanske biler. Mazda eller toyota.[:)] Vi skal nok kjøpe oss en mazda 6 stasjonsvogn eller mazda 5.

Vi kjøpte oss nettopp en Volkswagen Touran vi, kjempefornøyd! God plass å bra bil!:) Hadde en Audi A& S-line før som vi byttet inn med VELDIG tungt hjerte...[&:] Men veldig gla for at vi slipper å bekymre oss for at det ikke skal bli plass til alt vi skal ha med oss![:)]

Ingen erfaringer selv, men en bekjent kjøpte seg nettopp en s max 2009- mod og er veldig fornøyd! I tillegg kom den akkurat best ut i test i Foreldre og Barn sin test av 7-setere[;)]

Bil jah. Vi har tre biler (Og jeg har ikke lappen engang lol.) en Kia Sportage som jeg har fått av faren min, også har han en sånn caddy ting, også bmw som er babyen hans (Enn så lenge!)

Og i den nye bilen så må det være plass et dobbelt bur(hvor vi skal sette den tredje hunden prøver jeg å ikke tenke på enda..) , barnevogn, + ganske mye bagasje og ting når jeg reiser på utstillinger. Jeg er HELT clueless på hva slags bil som vil passe, Mange biler "ser" store ut, men har utrolig dårlig bagasjerom. (Ja, her er bagasjerom viktigere enn comfort :P)

hehe ny bil trenger vi også etterhvert, vi har bare to-setere både han og jeg! ;) Men har ikke begynt å tenke lenger ennå gitt

Back
Topp