Ny bil idag*link*

ORIGINAL: Midt Norge

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Eltana

Gratulerer så mye med bil!! Godt med god plass!
Selv er jeg strålende fornøyd med at jeg får inn vogna i min lille Honda Jazz...

Vi får en Simo kombi av kommunen og de er STORE[:-] så den passet ikke inn i bilen vi har, så det blir godt med stasjonsvogn ja[:D] da får vi til og med plass til litt ved siden av[:D]

Små biler kan imponere de også[:D]

gratulere med ny bil.deilig og helt nødvendig med stor bil når man har flere barn.
unnskyld at jeg spørr ogdu må ikke svare,men får dere vogn av kommunene?

Ja det er noe kommunen gjør for å øke innbyggerne tenker jeg[8D] er ca 1500 innbyggere i denne kommunen bare så alle som føder får ny vogn [:)]

ORIGINAL: CIlen

Gratulerer så mye med ny bil! [:D] Nå kan du gå ut å sparke den gamle i dekket. [;)]

Hehe..den skal selges [:D] den er jo ikke så veldig gammel den vi har, 2002 modell Volvo s80, fin bil, men litt for liten plass til vogna baki [8D]

Ahh.. jeg forveksla deg antagelig med en annen her inne som hadde problemer med bilen i vinter. [8D] Er litt mange å holde oversikt over.. [;)]

Automaten kødde en gang i vinter [8D] men mannen fiksa det og den er bra igjen nå..men desverre ikke stor nok[;)]

ORIGINAL: havet

Gratulere så masse med ny bil!!!: Kjempe fin bil, en sånn bil kunna jeg også tenkt meg[:D], Meen de er jo litt dyr da[:D] Har vært på utkikk etter no lenge, men dem er dyr[:o][:D]

Du får de litt billigere om du ikke skal ha veldig ny[:)] den vi solgte for 1 år siden hadde ikke turbo og hadde gått litt langt og var 2001 modell og den solgte vi for 120.000,-  Bil er ikke akkurat billig desverre[>:] vi kjører veldig mye i året siden vi bor 3 mil unna byen så må ha en bil vi kan stole på at går og har veldig sjeldent problemer med Volvo så kommer nok til å holde oss til det fremmover[:D] trygge er de også[:D]

Grattis me ny bil [:D]

Gratulerer så mye med ny bil! [:D] Nå kan du gå ut å sparke den gamle i dekket. [;)]

Hehe..den skal selges [:D] den er jo ikke så veldig gammel den vi har, 2002 modell Volvo s80, fin bil, men litt for liten plass til vogna baki [8D]

Ahh.. jeg forveksla deg antagelig med en annen her inne som hadde problemer med bilen i vinter. [8D] Er litt mange å holde oversikt over.. [;)]

Automaten kødde en gang i vinter [8D] men mannen fiksa det og den er bra igjen nå..men desverre ikke stor nok[;)]

Jeg må si hukommelsen imponerer meg litt nå. [8D] Deilig med større bil ja! Vi gikk fra en polo til toyota stasjonsvogn. [:D] Vil du være med på treff den 20 april kl. 12 i fredrikstad? Hadde vært hyggelig å hilse på deg. [:)]

Ikke dårlig [:D]

Ja jeg har lyst, men vet ikke hvor noe er i fredrikstad [:-] kan jo alltids ta toget og få meg en veibeskrivelse, en som passer en med 0 retningssans [:D]

Back
Topp